We ondersteunen de volgende browsers:
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

“Eerste keer Ieper”
Beoordeling van Bed en Breakfast saBBajon

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Bed en Breakfast saBBajon
Beoordeeld als nr. 11 van 44 B&B's / pensions in Ieper (Ypres)
Lommel, België
212 beoordelingen
63 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 44 nuttige stemmen
“Eerste keer Ieper”
Beoordeeld op 22 december 2015 via mobiele applicatie

Leuke b&b. Super vriendelijke mensen en proper en ruime b&b.
De kamers achteraan zijn idd super stil, alleen een nadeel van in het stad te zitten is dat je wel eens de afvoer riekt ;-).
Wij zijn niet zo voor open badkamers in de kamer maar het was absoluut niet fout hier.
Je kan deze b&b echt wel als een mini hotel met 4 kamers zien.
Absoluut een aanrader om terug te komen.

Verbleef December, 2015, bezocht met familie
sabbajon, Eigenaar van Bed en Breakfast saBBajon, reageerde op deze beoordeling, 30 december 2015
Dag Koen, hartelijk dank voor je beoordeling, dat doet plezier! De "orange delight" en "gentle grape" kamer waar jullie logeerden bevinden zich inderdaad aan de rustige tuinzijde, hebben een half open plan- concept met groot ligbad, dubbele lavabo, aparte jet-massage douche 90x120 en apart toilet met deur. Graag verwelkom ik jullie een volgende keer, misschien in de zomer eens met mogelijkheid om op het terras te ontbijten? Nog een fijn eindejaar en een fantastisch 2016 gewenst! Joke
Schrijf een beoordeling

116 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (8)
Datum | Waardering
21 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
Beoordeeld op 11 oktober 2015

Heel goede ligging. Rustige buurt. Gezellige kamer met open badkamer. Wij hadden de groene kamer, ruim, rustig , zeer goed bed en heel proper. Aangename en vriendelijke gastvrouw. Lekker ontbijt met veel keuze. Een eitje werd onmiddelijk naar eigen wens vers klaar gemaakt.

Kamertip: Ik denk dat alle 4 kamers even goed zijn.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef Oktober, 2015, bezocht met een partner
Antwerpen, België
11 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
Beoordeeld op 7 oktober 2015

Excellent, zeer vriendelijke dame!
Proficiat Jo!
Midden in het centrum van Ieper gelegen, op loopafstand van de interessante historische locaties van Ieper.
Ontbijt was lekker, koffie vanaf 7h 's morgens is super!
Kamers zijn zeer ruim en comfortabel.
1 minpuntje was dat er geen afscheiding was tussen kamer en badkamer (ik was met mijn zoon op weekend)
Maar, in één woord...een aanrader!!!!

Verbleef Oktober, 2015
Oudenaarde, België
1 beoordeling
Beoordeeld op 19 januari 2015

Bed and Breakfast SaBBajon is (ideaal!) centraal gelegen in het centrum van Ieper. Zeer mooie, ruime en sfeervolle kamers die alles bieden wat je nodig hebt. Lekker en verzorgd ontbijt. De gastvrouw is heel vriendelijk en spontaan, je voelt je meteen welkom. Bij een volgend bezoek aan Ieper, komen we hier zeker terug!

• Verbleef Januari, 2015, bezocht met een partner
Zonhoven, België
1 beoordeling
Beoordeeld op 31 december 2014

SaBBajon is een echte aanrader ! Zeer hartelijke ontvangst door de gastvrouw, prachtige en nette kamers met een zeer comfortabel bed, heerlijk ontbijt en uitstekend gelegen om de stad te verkennen. We kwamen met veel plezier terug en zullen dat in de toekomst zeker weer doen !

• Verbleef December, 2014, bezocht met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Ieper (Ypres) bekeken
Novotel Ieper Centrum
Novotel Ieper Centrum
nr. 5 van 8 in Ieper (Ypres)
4.0 van 5 bollen 1.334 beoordelingen
op 0.2 km afstand
Hotel Ariane
Hotel Ariane
nr. 2 van 8 in Ieper (Ypres)
5.0 van 5 bollen 1.241 beoordelingen
Albion Hotel
Albion Hotel
nr. 3 van 8 in Ieper (Ypres)
4.5 van 5 bollen 780 beoordelingen
Ambrosia Hotel
Ambrosia Hotel
nr. 4 van 8 in Ieper (Ypres)
4.5 van 5 bollen 489 beoordelingen
op 0.8 km afstand
Main Street Hotel
Main Street Hotel
nr. 1 van 8 in Ieper (Ypres)
5.0 van 5 bollen 397 beoordelingen
op 0.2 km afstand
Hotel Regina
Hotel Regina
nr. 8 van 8 in Ieper (Ypres)
3.5 van 5 bollen 435 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Bed en Breakfast saBBajon geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Bed en Breakfast saBBajon

Gelegenheid: Bed en Breakfast saBBajon
Adres: Boezingepoortstraat 6, Ieper (Ypres) 8900, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Ieper (Ypres)
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 11 van 44 B&B's / pensions in Ieper (Ypres)
Prijsklasse (per nacht): 115 € - 146 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Bed en Breakfast saBBajon 4*
Aantal kamers: 4
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Weekend Desk, Hotels.com, TripOnline SA en Priceline, dus je kunt je reserveringen bij Bed en Breakfast saBBajon met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?