“In één woord 'perfect!'”
Beoordeling van Bed en Breakfast saBBajon

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Bed en Breakfast saBBajon
Beoordeeld als nr. 8 van 43 B&B's / pensions in Ieper (Ypres)
11 oktober 2015 beoordeeld

Heel goede ligging. Rustige buurt. Gezellige kamer met open badkamer. Wij hadden de groene kamer, ruim, rustig , zeer goed bed en heel proper. Aangename en vriendelijke gastvrouw. Lekker ontbijt met veel keuze. Een eitje werd onmiddelijk naar eigen wens vers klaar gemaakt.

Kamertip: Ik denk dat alle 4 kamers even goed zijn.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner

7 oktober 2015 beoordeeld

Excellent, zeer vriendelijke dame!
Proficiat Jo!
Midden in het centrum van Ieper gelegen, op loopafstand van de interessante historische locaties van Ieper.
Ontbijt was lekker, koffie vanaf 7h 's morgens is super!
Kamers zijn zeer ruim en comfortabel.
1 minpuntje was dat er geen afscheiding was tussen kamer en badkamer (ik was met mijn zoon op weekend)
Maar, in één woord...een aanrader!!!!

Verbleef: Oktober, 2015
19 januari 2015 beoordeeld

Bed and Breakfast SaBBajon is (ideaal!) centraal gelegen in het centrum van Ieper. Zeer mooie, ruime en sfeervolle kamers die alles bieden wat je nodig hebt. Lekker en verzorgd ontbijt. De gastvrouw is heel vriendelijk en spontaan, je voelt je meteen welkom. Bij een volgend bezoek aan Ieper, komen we hier zeker terug!

• Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner
31 december 2014 beoordeeld

SaBBajon is een echte aanrader ! Zeer hartelijke ontvangst door de gastvrouw, prachtige en nette kamers met een zeer comfortabel bed, heerlijk ontbijt en uitstekend gelegen om de stad te verkennen. We kwamen met veel plezier terug en zullen dat in de toekomst zeker weer doen !

• Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
12 november 2014 beoordeeld

mooie kamers, fijne ontvangst door een enthousiaste gastvrouw en een lekker uitgebreid ontbijt. Een b&b die rust uitstraalt in een positieve sfeer waardoor je de oorlog die je in de omgeving continu tegenkomt, terug even kan vergeten.

• Verbleef: November, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Ieper (Ypres) bekeken
op 0,2 km afstand
Ariane hotel
Ariane hotel
nr. 2 van 8 in Ieper (Ypres)
1.348 beoordelingen
op 0,5 km afstand
Albion Hotel
Albion Hotel
nr. 4 van 8 in Ieper (Ypres)
848 beoordelingen
op 1,6 km afstand
Best Western Flanders Lodge
Best Western Flanders Lodge
nr. 7 van 8 in Ieper (Ypres)
340 beoordelingen
op 0,8 km afstand
Main Street Hotel
Main Street Hotel
nr. 1 van 8 in Ieper (Ypres)
437 beoordelingen
op 0,3 km afstand
La Porte Cochere
La Porte Cochere
nr. 2 van 43 in Ieper (Ypres)
158 beoordelingen
op 0,4 km afstand
Yoake Bed and Breakfast
Yoake Bed and Breakfast
nr. 4 van 43 in Ieper (Ypres)
198 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Bed en Breakfast saBBajon geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Bed en Breakfast saBBajon

Adres: Boezingepoortstraat 6, Ieper (Ypres) 8900, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Ieper (Ypres)
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 8 van 43 B&B's / pensions in Ieper (Ypres)
Prijsklasse: 100 € - 149 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Bed en Breakfast saBBajon 4*
Aantal kamers: 4
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com en Weekend Desk, dus je kunt je reserveringen bij Bed en Breakfast saBBajon met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?