Bed en Breakfast saBBajon
224 US$
Albion Hotel(Ieper (Ypres))
172 US$
  • Inclusief ontbijt
Novotel Ieper Centrum(Ieper (Ypres))
202 US$
177 US$
  • Restaurant
Kasteelhof 't Hooghe(Ieper (Ypres))(Heel veel waar voor je geld!)
113 US$
134 US$
113 US$
Hotwire.com
  • Gratis parkeren
Main Street Hotel(Ieper (Ypres))
214 US$
  • Inclusief ontbijt
Hotel 'T Heilig Genot(Westvleteren)
118 US$
Manoir Ogygia(Poperinge)
211 US$
Hotel Pax(Diksmuide)
134 US$
Ambrosia Hotel(Ieper (Ypres))
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
7 oktober 2015 beoordeeld

Excellent, zeer vriendelijke dame!
Proficiat Jo!
Midden in het centrum van Ieper gelegen, op loopafstand van de interessante historische locaties van Ieper.
Ontbijt was lekker, koffie vanaf 7h 's morgens is super!
Kamers zijn zeer ruim en comfortabel.
1 minpuntje was dat er geen afscheiding was tussen kamer en badkamer (ik was met mijn zoon op weekend)
Maar, in één woord...een aanrader!!!!

Verbleef: oktober 2015
19 januari 2015 beoordeeld

Bed and Breakfast SaBBajon is (ideaal!) centraal gelegen in het centrum van Ieper. Zeer mooie, ruime en sfeervolle kamers die alles bieden wat je nodig hebt. Lekker en verzorgd ontbijt. De gastvrouw is heel vriendelijk en spontaan, je voelt je meteen welkom. Bij een volgend bezoek aan Ieper, komen we hier zeker terug!

• Verbleef: januari 2015, reisde met een partner
31 december 2014 beoordeeld

SaBBajon is een echte aanrader ! Zeer hartelijke ontvangst door de gastvrouw, prachtige en nette kamers met een zeer comfortabel bed, heerlijk ontbijt en uitstekend gelegen om de stad te verkennen. We kwamen met veel plezier terug en zullen dat in de toekomst zeker weer doen !

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner
12 november 2014 beoordeeld

mooie kamers, fijne ontvangst door een enthousiaste gastvrouw en een lekker uitgebreid ontbijt. Een b&b die rust uitstraalt in een positieve sfeer waardoor je de oorlog die je in de omgeving continu tegenkomt, terug even kan vergeten.

• Verbleef: november 2014, reisde met een partner
5 augustus 2014 beoordeeld

jammer dat 't onthaal er niet was. In 'n B&B hadden wij broodjes of croissants verwacht. Gewone boterhammen eten wij thuis ook. Hygiëne was heel goed. Ruime kamers was heel goed.Mooi interieur, alle comfort. Goed voor stadsbezoek aan Ieper. Wel last van nachtlawaai.Jammer dat we de gastvrouw niet kennen of gezien hebben, al was 't maar even geweest.

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
sabbajon, Eigenaar van Bed en Breakfast saBBajon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2014

Goede morgen DeniseD, dank je om de tijd te nemen een commentaar te schrijven. Jammer genoeg kon ik door omstandigheden jullie niet verwelkomen, mijn excuses. Misschien past het een andere keer? Altijd welkom, met gastvrije groet, Jo