“excellent!!een echte aanrader!!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Bed en Breakfast saBBajon
Beoordeeld als nr. 8 van 44 B&B's / pensions in Ieper (Ypres)
7 oktober 2015 beoordeeld

Excellent, zeer vriendelijke dame!
Proficiat Jo!
Midden in het centrum van Ieper gelegen, op loopafstand van de interessante historische locaties van Ieper.
Ontbijt was lekker, koffie vanaf 7h 's morgens is super!
Kamers zijn zeer ruim en comfortabel.
1 minpuntje was dat er geen afscheiding was tussen kamer en badkamer (ik was met mijn zoon op weekend)
Maar, in één woord...een aanrader!!!!

Verbleef: Oktober, 2015
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Bed en Breakfast saBBajon
Bekijk de nieuwste beoordelingen

19 januari 2015 beoordeeld

Bed and Breakfast SaBBajon is (ideaal!) centraal gelegen in het centrum van Ieper. Zeer mooie, ruime en sfeervolle kamers die alles bieden wat je nodig hebt. Lekker en verzorgd ontbijt. De gastvrouw is heel vriendelijk en spontaan, je voelt je meteen welkom. Bij een volgend bezoek aan Ieper, komen we hier zeker terug!

• Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner
31 december 2014 beoordeeld

SaBBajon is een echte aanrader ! Zeer hartelijke ontvangst door de gastvrouw, prachtige en nette kamers met een zeer comfortabel bed, heerlijk ontbijt en uitstekend gelegen om de stad te verkennen. We kwamen met veel plezier terug en zullen dat in de toekomst zeker weer doen !

• Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
12 november 2014 beoordeeld

mooie kamers, fijne ontvangst door een enthousiaste gastvrouw en een lekker uitgebreid ontbijt. Een b&b die rust uitstraalt in een positieve sfeer waardoor je de oorlog die je in de omgeving continu tegenkomt, terug even kan vergeten.

• Verbleef: November, 2014, reisde met een partner
5 augustus 2014 beoordeeld

jammer dat 't onthaal er niet was. In 'n B&B hadden wij broodjes of croissants verwacht. Gewone boterhammen eten wij thuis ook. Hygiëne was heel goed. Ruime kamers was heel goed.Mooi interieur, alle comfort. Goed voor stadsbezoek aan Ieper. Wel last van nachtlawaai.Jammer dat we de gastvrouw niet kennen of gezien hebben, al was 't maar even geweest.

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met een partner
sabbajon, Eigenaar van Bed en Breakfast saBBajon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2014

Goede morgen DeniseD, dank je om de tijd te nemen een commentaar te schrijven. Jammer genoeg kon ik door omstandigheden jullie niet verwelkomen, mijn excuses. Misschien past het een andere keer? Altijd welkom, met gastvrije groet, Jo

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Ieper (Ypres) bekeken
Albion Hotel
Albion Hotel
nr. 3 van 8 in Ieper (Ypres)
821 beoordelingen
Novotel Ieper Centrum
Novotel Ieper Centrum
nr. 5 van 8 in Ieper (Ypres)
1.404 beoordelingen
op 0.8 km afstand
Main Street Hotel
Main Street Hotel
nr. 1 van 8 in Ieper (Ypres)
420 beoordelingen
op 0.2 km afstand
Hotel Ariane
Hotel Ariane
nr. 2 van 8 in Ieper (Ypres)
1.308 beoordelingen
Ambrosia Hotel
Ambrosia Hotel
nr. 4 van 8 in Ieper (Ypres)
510 beoordelingen
op 0.9 km afstand
B&B Hortensia
B&B Hortensia
nr. 5 van 44 in Ieper (Ypres)
188 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Bed en Breakfast saBBajon geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Bed en Breakfast saBBajon

Adres: Boezingepoortstraat 6, Ieper (Ypres) 8900, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Ieper (Ypres)
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 8 van 44 B&B's / pensions in Ieper (Ypres)
Prijsklasse: 113 € - 161 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Bed en Breakfast saBBajon 4*
Aantal kamers: 4
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Weekend Desk, Expedia, Booking.com, TripOnline SA, Agoda en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Bed en Breakfast saBBajon met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?