Bed en Breakfast saBBajon
Novotel Ieper Centrum(Ieper (Ypres))
183 US$
224 US$
134 US$
117 US$
  • Gratis parkeren
Kasteelhof 't Hooghe(Ieper (Ypres))(Heel veel waar voor je geld!)
113 US$
  • Gratis parkeren
Main Street Hotel(Ieper (Ypres))
216 US$
Travelocity
  • Inclusief ontbijt
Hotel 'T Heilig Genot(Westvleteren)
118 US$
Manoir Ogygia(Poperinge)
211 US$
Hotel Pax(Diksmuide)
134 US$
Ambrosia Hotel(Ieper (Ypres))
TripAdvisor
19 januari 2015 beoordeeld

Bed and Breakfast SaBBajon is (ideaal!) centraal gelegen in het centrum van Ieper. Zeer mooie, ruime en sfeervolle kamers die alles bieden wat je nodig hebt. Lekker en verzorgd ontbijt. De gastvrouw is heel vriendelijk en spontaan, je voelt je meteen welkom. Bij een volgend bezoek aan Ieper, komen we hier zeker terug!

• Verbleef: januari 2015, reisde met een partner
31 december 2014 beoordeeld

SaBBajon is een echte aanrader ! Zeer hartelijke ontvangst door de gastvrouw, prachtige en nette kamers met een zeer comfortabel bed, heerlijk ontbijt en uitstekend gelegen om de stad te verkennen. We kwamen met veel plezier terug en zullen dat in de toekomst zeker weer doen !

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner
12 november 2014 beoordeeld

mooie kamers, fijne ontvangst door een enthousiaste gastvrouw en een lekker uitgebreid ontbijt. Een b&b die rust uitstraalt in een positieve sfeer waardoor je de oorlog die je in de omgeving continu tegenkomt, terug even kan vergeten.

• Verbleef: november 2014, reisde met een partner
5 augustus 2014 beoordeeld

jammer dat 't onthaal er niet was. In 'n B&B hadden wij broodjes of croissants verwacht. Gewone boterhammen eten wij thuis ook. Hygiëne was heel goed. Ruime kamers was heel goed.Mooi interieur, alle comfort. Goed voor stadsbezoek aan Ieper. Wel last van nachtlawaai.Jammer dat we de gastvrouw niet kennen of gezien hebben, al was 't maar even geweest.

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
sabbajon, Eigenaar van Bed en Breakfast saBBajon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2014

Goede morgen DeniseD, dank je om de tijd te nemen een commentaar te schrijven. Jammer genoeg kon ik door omstandigheden jullie niet verwelkomen, mijn excuses. Misschien past het een andere keer? Altijd welkom, met gastvrije groet, Jo

18 april 2014 beoordeeld

We hadden het zelf eerst niet door, maar Ieper is deze dagen natuurlijk ‘the place to be’. En toch lukte het ons om een nachtje te boeken in B&B Sabbajon. Er zijn vier kamers; wij verbleven in de ‘Sweet Chocolate’-kamer. Sfeervol, ruim, comfortabel en kraaknet; toch graag wat meer ruimte om kleren op te hangen. Het ontbijt is koninklijk. De gastvrouw is hartelijk en geeft gouden raad.

Kamertip: Vraag een kamer aan de achterkant van de B&B.
  • Verbleef: april 2014, reisde met een partner