5 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een fietstocht in de Westhoek hadden we hier een kamer gereserveerd om dan de volgende dag het kunstenfestival in Watou te bezoeken.
Het hotel is gelegen aan de Grote Markt, dus parkeren is hier moeilijk, maar je kan gratis parkeren op het Minneplein, een tiental minuten stappen.
De locatie is geweldig, wel veel lawaai ‘s morgens.
Vriendelijk personeel, lekker ontbijt.
De kamer was heel proper, maar wel piepklein. Stevig gebouwde mensen zouden wel eens gekneld kunnen raken in de badkamer
In alle basisbehoeften is voorzien en de bedden zijn comfortabel, dus geen klachten gezien de prijs/kwaliteit.
Op de kamer ligt een uitgebreide menukaart, maar het was niet mogelijk om er á la carte te eten, dus moesten we onze honger elders stillen, wat geen probleem was.
Heel geschikt voor 1 nacht.

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
30 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Midden in 't centrum, dicht tegen de LAST POST en vele gezellige café's. Super goed geslapen en lekker gegeten. Het personeel en uitbater zijn allemaan plezante mensen. Ze waren ook flexibel wat nodig is met zo'n zot fietsclubje.

Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de vroege voormiddag aangekomen. De patron was duidelijk nog niet uitgesloten en groette ons aanvankelijk nogal nors maar beleefd
Toen enkele stamgasten hun dagelijkse koffie kwamen gebruiken wees de sfeer plots heel gezellig en gemoedelijk.
Het interieur is opgesmukt met een mix van Afrikaanse en Aziatische figuren wat toch een beetje vreemd aandoet maar dat u eigenlijk maar bijzaak...

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding. We hebben. Hier twee nachten heerlijk geslapen. De kamers zijn standaard, ietwat verouderd, maar daar is de prijs ook naar. Personeel is zeer gastvrij en het ontbijt is helemaal top. In het restaurant hebben we alleen gebruik gemaakt van een cocktail, maar de sfeer was erg prettig.

Het is jammer dat het lastig parkeren is in Ieper, maar dat valt het hotel niet te verwijten. Parkeren kan drie straten verderop gratis. Op het Minneplein staat het vaak vol maar is niet heel ver lopen, je loopt zo richting de kathedraal en dan naar het hotel. Op de Leopold III-laan is meer plek en ook niet heel ver lopen, en daarbij is het een prachtige wandeling.

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
13 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen ieder jaar naar dit hotel, met veel plezier. We hebben ook meerdere malen overnacht in andere hotels in Ieper e.o..
De prijs/kwaliteit van dit hotel is goed en de hotelkamer verzorgd. Ontbijt is dik in orde, voldoende keuze.

Verbleef: november 2017, reisde met vrienden