Beoordeeld op 30 juni 2018 via mobiele applicatie

Midden in 't centrum, dicht tegen de LAST POST en vele gezellige café's. Super goed geslapen en lekker gegeten. Het personeel en uitbater zijn allemaan plezante mensen. Ze waren ook flexibel wat nodig is met zo'n zot fietsclubje.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 27 maart 2018 via mobiele applicatie

In de vroege voormiddag aangekomen. De patron was duidelijk nog niet uitgesloten en groette ons aanvankelijk nogal nors maar beleefd
Toen enkele stamgasten hun dagelijkse koffie kwamen gebruiken wees de sfeer plots heel gezellig en gemoedelijk.
Het interieur is opgesmukt met een mix van Afrikaanse en Aziatische figuren wat toch een beetje vreemd aandoet maar dat u eigenlijk maar bijzaak...

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 7 januari 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding. We hebben. Hier twee nachten heerlijk geslapen. De kamers zijn standaard, ietwat verouderd, maar daar is de prijs ook naar. Personeel is zeer gastvrij en het ontbijt is helemaal top. In het restaurant hebben we alleen gebruik gemaakt van een cocktail, maar de sfeer was erg prettig.

Het is jammer dat het lastig parkeren is in Ieper, maar dat valt het hotel niet te verwijten. Parkeren kan drie straten verderop gratis. Op het Minneplein staat het vaak vol maar is niet heel ver lopen, je loopt zo richting de kathedraal en dan naar het hotel. Op de Leopold III-laan is meer plek en ook niet heel ver lopen, en daarbij is het een prachtige wandeling.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 13 november 2017 via mobiele applicatie

We komen ieder jaar naar dit hotel, met veel plezier. We hebben ook meerdere malen overnacht in andere hotels in Ieper e.o..
De prijs/kwaliteit van dit hotel is goed en de hotelkamer verzorgd. Ontbijt is dik in orde, voldoende keuze.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 10 oktober 2017

Wat ons vooral op viel was de kwaliteit van het ontbijt: echte ham, verse croissants en zelfs de sappen uit de automaat waren te drinken! Prima!
Kamer oke en aardig personeel.
Midden in het centrum,parkeerplaats voor de deur,
Menenpoort om de hoek, ideale ligging in het ons mee vallende leuke plaatsje Ieper.

Datum van verblijf: oktober 2017