Beoordeeld op 7 januari 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding. We hebben. Hier twee nachten heerlijk geslapen. De kamers zijn standaard, ietwat verouderd, maar daar is de prijs ook naar. Personeel is zeer gastvrij en het ontbijt is helemaal top. In het restaurant hebben we alleen gebruik gemaakt van een cocktail, maar de sfeer was erg prettig.

Het is jammer dat het lastig parkeren is in Ieper, maar dat valt het hotel niet te verwijten. Parkeren kan drie straten verderop gratis. Op het Minneplein staat het vaak vol maar is niet heel ver lopen, je loopt zo richting de kathedraal en dan naar het hotel. Op de Leopold III-laan is meer plek en ook niet heel ver lopen, en daarbij is het een prachtige wandeling.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 13 november 2017 via mobiele applicatie

We komen ieder jaar naar dit hotel, met veel plezier. We hebben ook meerdere malen overnacht in andere hotels in Ieper e.o..
De prijs/kwaliteit van dit hotel is goed en de hotelkamer verzorgd. Ontbijt is dik in orde, voldoende keuze.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 10 oktober 2017

Wat ons vooral op viel was de kwaliteit van het ontbijt: echte ham, verse croissants en zelfs de sappen uit de automaat waren te drinken! Prima!
Kamer oke en aardig personeel.
Midden in het centrum,parkeerplaats voor de deur,
Menenpoort om de hoek, ideale ligging in het ons mee vallende leuke plaatsje Ieper.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 27 september 2017 via mobiele applicatie

Profiel van dit restaurant is me niet echt duidelijk. Er zijn live-muziek-avonden, interieur eerder retro met toch hedendaagse accenten, doorsnee brasserie gerechten, bediening wat druk en chaotisch. Overwegend ouder publiek, maar ook jonger volk vindt z'n weg. Ligging pal aan Ieperse markt.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 14 september 2017

is zeer goed gelegen in het centrum van de stad, de kamers zien er wat oud uit maar alles is kraaknet en goed verzorgd. de bediening in het restaurant en ontbijtruimte is zeer vriendelijk en altijd klaar om te helpen.

Datum van verblijf: september 2017