104 US$
eDreams104 US$
FindHotel
Agoda.com
Beoordeeld op 20 december 2020 via mobiele applicatie

In tijden van Corona een fantastisch verblijf gehad in dit hotel. Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt op de kamer, propere kamers, perfecte locatie en prachtig uitzicht... zoals je kan zien op de foto getrokken vanuit ons raam :)

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 25 oktober 2020

Kamer was dik in orde en proper. Hadden wel een grotere kamer geboekt met fantastisch zicht op de Lakenhallen. Inloopdouche, koffiefaciliteiten. Ondanks corona was het ontbijt zeker lekker en voldoende; wel bediening aan tafel. Vriendelijk personeel. Het hotel is een aanrader.

Beoordeeld op 5 oktober 2020

Het hotel ligt midden in het centrum hetgeen een pluspunt is. Het ontbijt was zeer uitgebreid dat door corona voor ons werd opgeschept en een zeer lekker roereitje met spek. De kamer voldeed maar toch niet super proper en als je teveel wroette 's nachts ging het lichtje van de hal aan. Voor de rest alleen maar positief.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 2 oktober 2020

Prima ontbijt , zeker in corona tijd , alles gekregen wat we vroegen
Kamers elke dag opgemaakte bedden en propere handdoeken
Prima personeel + zeer vriendelijk
Ik boek dit hotel zeker terug als ik Ieper bezoek

Kamertip: De kamers 7 of 26 zijn uitstekend , uitzicht op de Lakenhallen
Beoordeeld op 18 september 2020

Kamer was prima in orde. Mooie inloop regendouche. Zeer comfortabele boxspring.
Mooie flatscreen TV. Super goede ligging. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ontbijt was goed maar eenvoudig. Veel voorverpakt wegens Corona maatregelen.

Kamertip: Kingsize bed - boxspring zeker de moeite , lang en breed. Ideaal voor grote mensen