Beoordeeld op 15 november 2018 via mobiele applicatie

1 nacht verbleven. Inchecken liep vlot. Vermeld dat mijn vriend jarig was bij melding op booking.ik had een standaard kamer en kreeg update junior suite gratis. netjes en zuiver prachtig uitzicht op de kerk. ontbijt was enorm lekker meer dan genoeg. Zalm ..grijze garnalen.. spek eieren.. gebakjes.. alles naar wens. Rustige plaats om te eten. zuiver. Personeel vriendelijk. Geen tot weinig geluidsoverlast op kamer aangezien we toch aan straat kant lagen. Suite was op derde verdieping. Prijs kwaliteit in orde. Super dicht bij alles. Ik zou zeker terug keren! Ik raad het iedereen aan.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 7 november 2018

Met een groep van 35 personen verbleven we in het kader van een wandelweekend in hotel New Regina. Bagage 's morgens veilig achtergelaten in het hotel. Het avondmaal was verzorgd en lekker. Enkel het aperitief van het huis vond ik minder geslaagd (te straf voor velen). Voor het uitgebreide ontbijt was er voor onze groep een apart zaaltje voorzien. Dat apprecieerden we ten zeerste ! Kamers zeer netjes. Voor een groep is het uiteraard niet evident om iedereen een evenwaardige kamer te geven. Kamers aan de straatzijde zijn vooral qua uitzicht merkelijk beter en ik zou in de toekomst voor dit type kamer kiezen, ook al betaal je er meer voor.
Zeker een hotel om nog eens terug te keren.

Kamertip: Kamers met het beste uitzicht bevinden zich aan de straatzijde. Hiervoor betaal je een meerprijs, maar dat is het echt waard.
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 19 oktober 2018

Waren hier voor een kort weekendje in de westhoek. Het hotel is perfect gelegen voor Ieper te verkennen. Mooi verzorgd hotel, de check in gebeurde heel snel. Ontbijt was ok, alleen was het zaaltje nogal klein omdat op dat moment heel veel gasten ervoor kozen om te komen ontbijten.
De kamer was goed en proper, de badkamer was heel modern. Enig minpuntje is dat er veel geluid vanop de gang in de kamer te horen was

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 2 oktober 2018

Heel vriendelijke bediening, lekkere verzorgde gerechten die meer dan voldoende zijn.
Ruime zitplaatsen, verzorgde gedekte tafels met blinkende glazen.
Rustige sfeer in het restaurant.
De ligging is top, mooi uitzicht op de lakenhallen.
Wij komen hier zeker terug !

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 14 september 2018

Op bezoek in Ieper met de kleinkinderen hebben we een kamer geboekt in hotel New Regina.
Heel goede ervaring, voor herhaling vatbaar.
Kamers zeer ok, hygiëne niets op aan te merken, heel vriendelijke bediening zowel aan de receptie, in de ontbijtzaal als in het restaurant waren alle personeelsleden zeer vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: september 2018