Beoordeeld op 2 oktober 2018

Heel vriendelijke bediening, lekkere verzorgde gerechten die meer dan voldoende zijn.
Ruime zitplaatsen, verzorgde gedekte tafels met blinkende glazen.
Rustige sfeer in het restaurant.
De ligging is top, mooi uitzicht op de lakenhallen.
Wij komen hier zeker terug !

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 14 september 2018

Op bezoek in Ieper met de kleinkinderen hebben we een kamer geboekt in hotel New Regina.
Heel goede ervaring, voor herhaling vatbaar.
Kamers zeer ok, hygiëne niets op aan te merken, heel vriendelijke bediening zowel aan de receptie, in de ontbijtzaal als in het restaurant waren alle personeelsleden zeer vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 22 juli 2018

Dit net gerenoveerd hotel ligt tegenover het Flanders Field museum. Zeer vriendelijke medewerkers zowel aan het onthaal als tijdens het zeer verzorgde en lekkere ontbijt. Kamer was zeer ruim en comfortabel, kortom een echte aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 1 juli 2018 via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Klassieke keuken met die extra twist die het meer dan de moeite waard maakt. Kleine aanpasingen van de gerechten waren ook geen enkel probleem. Super vriendelijke bediening en prima prijs/kwaliteit. Toppertje!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 19 juni 2018

Een fijn gerenoveerd hotel, mooie kraaknette kamers met al het nodige comfort.
Het was uitermate comfortabel bed en de badkamer was tip top.
Mijn kamer was aan de straatkant gelegen en het was braderij geweest...binnen nietsvan te merken...
Het ontbijt was uitgebreid en ruim voldoende.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde alleen