Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 2 juli 2017 via mobiele applicatie

Vanwege feestje in de buurt deze Bed and Breakfast gekozen.
Vriendelijke eigenaresse, we mochten zonder extra te betalen een kamer kiezen.
Kamers zijn prima, WiFi is gratis en goed, parkeren makkelijk tegenover de deur, sanitair keurig netjes (beetje gedateerd inmiddels)
De afknapper voor ons was het ontbijt, wat op zich goed was, maar er zat glas (!) in de jam wat ik in mijn mond kreeg bij het nuttigen van een croissant daarmee...
Wij vonden de reactie daarop niet echt invoelend en dat hebben we ook laten merken maar we kregen niet het idee echt gehoord te zijn

Datum van verblijf: juli 2017
villavanilla, Eigenaar van Villa Vanilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2017

1.Sorry voor het ongemak.Ik maak zelf de jam en weet niet hoe het glas erin terecht kwam.duizendmaal sorry.U hebt andere jam gekregen en duizend sorry's .
2.U betaalt voor een 2 sterren dan kan je geen 5 sterren verwachten en smaken verschillen(badkamer was verleden jaar vernieuwd ,misschien niet uw stijl,dat is dan spijtig voor u);
Vriendelijke groet,Christa

Beoordeeld op 4 oktober 2016 via mobiele applicatie

Vriendelijke gastvrouw Christa , 5 nette ruime kamers , grote zitruimte ,bar en keuken mag je gebruiken , super lekker en uitgebreid ontbijt , gratis fietsen om naar ieper te fietsen (10 min ) ,niets op aan te merken

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 13 september 2016 via mobiele applicatie

Uitgebreid ontbijt met veel persoonlijke aandacht, Belgische biertjes uit de koelkast (tegen betaling), vrij gevoel huis en tuin te gebruiken. Ieper in combinatie met beeldende kunst tentoonstelling in Watou gedaan. Bij toeristeninfo Ieper autoroute WO 1 gehaald. Wielrenners, rommelmarkt en kermis voor de deur in ons lange warme weekend, maar dat was gewoon geluk hebben.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 28 juli 2016

Lekker ontbijt ,ideaal vertrekpunt om met de fiets de streek te ontdekken .Het ontvangst viel wel wat tegen misschien omdat kempenaren en de West-Vlaamse nuchterheid niet zo goed matchen😉mooi onderhouden tuin waar je savonds kan genieten. Gratis fietsen .De vredestocht is een echte aanrader ,ongeveer 50km met de fiets.Ook een fietstocht naar Westvleteren is een aanrader. Als je het liever plat houd dan kan je langs de Ijzer naar Veurne fietsen

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 25 juli 2016 via mobiele applicatie

Toffe b&b gast vrouw was heel vriendelijk en het ontbijt was lekker en uitgebreid genoeg lekkere zelf gemaakte dingen en vers fruitsap leuke uitstap mogelijkheden in de buurt zeker het in flanders Field bezoeken de moeite waard

Datum van verblijf: juli 2016