Beoordeeld op 13 september 2016 via mobiele applicatie

Uitgebreid ontbijt met veel persoonlijke aandacht, Belgische biertjes uit de koelkast (tegen betaling), vrij gevoel huis en tuin te gebruiken. Ieper in combinatie met beeldende kunst tentoonstelling in Watou gedaan. Bij toeristeninfo Ieper autoroute WO 1 gehaald. Wielrenners, rommelmarkt en kermis voor de deur in ons lange warme weekend, maar dat was gewoon geluk hebben.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 28 juli 2016

Lekker ontbijt ,ideaal vertrekpunt om met de fiets de streek te ontdekken .Het ontvangst viel wel wat tegen misschien omdat kempenaren en de West-Vlaamse nuchterheid niet zo goed matchenmooi onderhouden tuin waar je savonds kan genieten. Gratis fietsen .De vredestocht is een echte aanrader ,ongeveer 50km met de fiets.Ook een fietstocht naar Westvleteren is een aanrader. Als je het liever plat houd dan kan je langs de Ijzer naar Veurne fietsen

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 25 juli 2016 via mobiele applicatie

Toffe b&b gast vrouw was heel vriendelijk en het ontbijt was lekker en uitgebreid genoeg lekkere zelf gemaakte dingen en vers fruitsap leuke uitstap mogelijkheden in de buurt zeker het in flanders Field bezoeken de moeite waard

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 22 mei 2016 via mobiele applicatie

Deze B&B is wat buiten Ieper centrum gelegen, waardoor je de auto kosteloos kunt parkeren en met de fiets naar het centrum fietst. De fietsen zijn prima voor die gelegenheid. Erg handig, ook met de hulp en aanwijzingen van de gastvrouw. De kamer is netjes en bevat alles wat nodig is. Het ontbijt, ook voor gluten- en melkvrij is geweldig: alles is er en het eitje wordt op verzoek zoals gewenst klaargemaakt, zelfs pannenkoeken worden gemaakt, heerlijk verwend! Aanrader!!

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 9 mei 2016 via mobiele applicatie

We verbleven hier een nacht met ons gezin omdat we graag Ieper en de slagvelden van de Eerste Wereldoorlog wilden bezoeken. Villa Vanilla reageerde snel op onze e-mails. Bij aankomst was de eigenaar niet thuis maar er lag wel keurig een brief klaar en we konden in de kamers. We verbleven in een 2-persoonskamer en de kinderen op de 4-persoonszolderkamer. Keurige kamers met eigen badkamer (een zelfs met bad) en prima bedden. We konden heerlijk in de tuin zitten maar het huis heeft ook een ruime woonkamer en er kan zelfs van de keuken gebruik gemaakt worden. Van de op de site aangeboden gratis fietsen moet men zich niet al te veel voorstellen. Die zijn niet allemaal even geschikt om een langere tocht mee te maken maar eigenlijk alleen, zo begrepen we later, om mee naar Ieper (2 km) te fietsen. Twee fietsen waren defect of hadden een lekke band waardoor we daarvoor in de plaats twee fietsen hebben bijgehuurd (tip: bij Chez Marie in Ieper, Marie is bijzonder aardig en verhuurt mooie fietsen). De Vredesroute is een aanrader!
Over het ontbijt is op deze site geen woord teveel gezegd: fantastisch! We waren met ons zessen de enige gasten maar er was een overdaad voor nog wel zes gasten: vers brood, croissantjes, diverse kazen en vleeswaren, versgekookte eieren, verse sap, versgesneden fruit, yoghurt, teveel om op te noemen. We hebben ervan genoten!

Datum van verblijf: mei 2016
villavanilla, Eigenaar van Villa Vanilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2016

Bedankt voor de vriendelijke beoordeling.De fietsen zijn niet nieuw en daarom ook gratis.Er zij veel plaatsen in Ieper waar je super-fietsen kan huren.Onze bedoeling is om wat autoos uit het centrum te houden,vandaar het gratis aanbod(ja ,soms is er een fiets met een foutje of defect ,ze worden dan ook intens gebruikt,maar we proberen dat zo vlug mogelijk op te lossen) .Er zijn inderdaad geen kinderfietsen aanwezig