Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Katrien

Geld niet waard

Beoordeling van Ambrosia Hotel
1,0 van 5 bollen8 sep 2019 beoordeeld
Kleine zolderkamers en kleine badkamer met versleten handdoeken
Beperkt ontbijt - voorverpakte charcuterie
1/4 koffiekoek op de schaal leggen : zeer vies!!
Eigen ontworpen kaart voor 4 EUR?? Deze zijn GRATIS te vinden bij VVV Ieper
Hoe kunnen gasten dit positief beoordelen? Is het geld niet waard!!
Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Vincent_Vndl, Eigenaar van Ambrosia Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 18 sep 2019
Beste Ann Verwimp uit Turnhout.
Hartelijk dank voor het schrijven van een review.
Je had 2 kamers geboekt en wou er één annuleren binnen de annulatieperiode (minder dan 4 dagen op voorhand).
Dit stond duidelijk aangegeven op het moment van het boeken. Je hebt er ook mee ingestemd. Op de bevestiging stond het dan nog eens duidelijk. Toch wil je het proberen om zonder kosten te annuleren. Echter gaat dat niet.
In zekere zin begrijp ik dat het niet leuk is te moeten betalen als je het dan niet kan meemaken. Echter is dat geen alleenstaand geval. Als je een vliegtuig, trein, concertticket of wat dan ook boekt, zijn er daar voorwaarden aan. In tegenstelling tot een product, zijn er bij een dienst slechts een beperkt aantal van. Zo beschikken wij over 10 kamers en die kunnen maar één keer verhuurd worden op één dag. Als ze niet verhuurd worden, zitten we met verlies. En dat alles dient te gebeuren in het hoogseizoen. In het laagseizoen is de vraag laag en kan er zelfs geen break-even gedraaid worden.
In zekere zin begrijp ik dat het niet leuk is te moeten betalen als je enkel je eigen standpunt bekijkt. Echter zijn er hier 2 partijen aanwezig, nl. wij bieden accommodatie aan. Wij nemen dat engagement al 12 jaar op en zijn open 7 dagen op 7. Wij werken in de weekends, in de vakanties en het stopt nooit. Het is van ’s ochtends tot ’s avonds. Ook op persoonlijk vlak, worden er offers gebracht. Wat wederzijds respect vind ik hier wel op zijn plaats.
Mocht u denken dat we in 4 dagen tijd een kamer opnieuw makkelijk kunnen verhuren, dan zouden we geen boekingen aanvaarden voor 1 jaar op voorhand.
Mocht u denken dat we in 4 dagen tijd een kamer opnieuw makkelijk kunnen verhuren, dan zouden we zelfs niet met booking.com werken. Die nemen al 15% commissie.
Laten we eens de rollen omdraaien. Stel nu dat u een hotel zou runnen. Dan zijn er een aantal mogelijkheden:
Bijv. je stelt geen boekingsvoorwaarden. (geen kredietkaartgegevens of voorschot). Dan mag je ervan uitgaan dat de helft vd mensen zelfs niet eens komt opdagen.
Je laat de betaling doorgaan op het moment van de boeking. Dit is wat tegenwoordig veel grote hotels doen. Echter vind ik dat nogal streng. Dan is er achteraf echter geen discussie. Maw. Je straft ons af omwille van het feit dat wij soepel zijn id annulatievoorwaarden.
Dan kun je ook andere voorwaarden stellen. Bijv. 1 maand op voorhand, 3 weken op voorhand, 2 weken op voorhand, 1 week op voorhand, 4 dagen op voorhand of 1 dag op voorhand. Echter welk systeem je ook kiest, je zal altijd mensen hebben die net binnen die periode vallen met mogelijks de bijhorende discussie. Echter wat wij doen, is vooral duidelijkheid scheppen en dan ook consequent zijn. Ergens dienen wij kleur te bekennen en regels in te voeren.
Stel nu dat we dan een kamer dan toch nog eens kunnen verhuren, dan hebben wij geluk gehad.
Zodra dat iemand buiten de annulatievoorwaarden annuleert en we kunnen niet meer opnieuw verhuren, dan hebben we pech gehad.
Eigenlijk is dat een kwestie van verantwoordelijkheid. Je kent op voorhand de voorwaarden, je weet waar je aan toe bent en je hebt er ook mee ingestemd. Maw. als er dan overmacht is, dan valt het risico voor jullie binnen die 4 dagen. Op onze bevestigingsmail raden wij ook aan om een annulatieverzekering te nemen. Maar als je dan beslist om geen reisannulatieverzekering te nemen, dan wil je dat ik opdraai voor de kosten? Vind je dat nu serieus?
In feite stel je hiermee het ganse reservatiesysteem in vraag. Het is niet terugvorderbaar, je weet het op voorhand en toch ga je het proberen. Mochten we jouw logica volgen en dat je dan toch niet dient te betalen, dan zien ik geen nut in het aanvaarden van boekingen op voorhand. Er is geen enkele accomodatieverstrekker die zonder garantie in het hoogseizoen zomaar boekingen zal aanvaarden.
Echter hoop ik desondanks dat je van genoten hebt van Ieper en zijn omgeving.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • Vio.com
0.1 km van Ambrosia Hotel
Gratis wifi
Bar/lounge
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • Priceline
0.3 km van Ambrosia Hotel
Gratis wifi
Bar/lounge
  • Priceline
  • eDreams
  • StayForLong
0.4 km van Ambrosia Hotel
Gratis wifi
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 139
  • Vio.com
0.7 km van Ambrosia Hotel
Gratis wifi
Gratis parkeren
  • ZenHotels.com
  • Priceline
  • eDreams
0.4 km van Ambrosia Hotel
Gratis wifi
Vervoer van/naar luchthaven
  • Expedia.com
  • Hotels.com
  • Priceline
0.2 km van Ambrosia Hotel
Gratis wifi
Restaurant
  • ZenHotels.com
  • eDreams
  • StayForLong
0.6 km van Ambrosia Hotel
Gratis wifi
Gratis parkeren
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • Priceline
0.8 km van Ambrosia Hotel
Gratis wifi
Gratis parkeren
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 121
  • Vio.com
0.5 km van Ambrosia Hotel
Gratis wifi
Bar/lounge
  • Agoda.com
  • Vio.com
1.9 km van Ambrosia Hotel
Gratis wifi
Gratis parkeren
Meer hotels in Ieper (Ypres) bekijken
Beoordelingen (667)
Beoordelingen filteren
667 resultaten
Waardering van reizigers
456
179
26
4
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
456
179
26
4
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
9 - 14 van 667 beoordelingen
Beoordeeld op 31 juli 2019

Met de boekingsconfirmatie ontvingen wij als bijlage uitgebreide
Informatie van de talrijke bezienswaardigheden in en rond Ieper.

Bij inchecken in het hotel werden wij door receptioniste Ada bijzonder vriendelijk ontvangen en vertelde zij op een prettige en beschaafde toon alles wat wij het hotel en mogelijkheden moesten weten. Top! Nooit eerder meegemaakt en wij hebben toch heel veel gereisd. Volgens haar naambadge was Ada studente. Als grote hotelketen zou ik haar snel gaan inhuren!

Over het kleine hotel ( 10 kamers) valt niets dan goeds te melden. Centraal gelegen in het centrum van Ieper, opvallend schoon, een goed verzorgd ontbijt, vriendelijke staf en een bedlampje om te lezen. Ook een rustige omgeving. Geen enkel straatlawaai op onze kamers 21 en 22.

Enige minpuntje: matras loopt scheef af.Meer

Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank fietsenalshobby
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel met bijzonder prettig personeel. Helaas heeft kamer 14 's-ochtends vroeg veel last van het rumoer van de ontbijtzaal. De deur die dat moet voorkomen staat dan helaas meestal open. Verder niets dan lof.

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Martin B
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 24 maart 2019 via mobiele applicatie

Positief:
- vriendelijk ontvangst en stond klaar om tips te geven van de streek.
- ideaal gelegen in het centrum van Ieper
- propere kamers en badkamer
- lekker, maar beperkt, ontbijt
- respect voor wat Ada op haar eerste dag in de keuken deed!!!

Negatief:
- te lage kamer, nr 24, op zolder ( paar keer met hoofd tegen balk gelopen, ikke 1m86)
- te kleine ontbijtruimte!
- 2 persoonsbed met 2 aparte matrassen. En 2 verschillende kwaliteiten van matras 😳
- heel slecht geïsoleerde kamers! Je hoort echt alles!!

Tip: verduistering voor hoekraam.

Besluit: TE duur voor wat het is!

Datum van verblijf: maart 2019
Bedank edjewillems
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 15 oktober 2018

Een kleinschalig hotel, met heel fijne warme zaakvoerders. Het is als op den vreemde, thuis zijn. Het is als een beetje in een andere familie aan de haard plaatsnemen. Hartelijkheid. Het ontbijt is gul, en persoonlijk. De kamer was en bleef, gedurende mijn ( dagen verblijf, een toonbeeld van netheid. Een ideale plaats, om s avonds, na een dag op pad, thuis te komen...

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Adventure824896
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 16 augustus 2018

In eerste instantie erg vriendelijk geholpen door de hotelbediende, ja ze hadden nog 2 fietsen ter beschikking. Op vraag of ze ook een route konden aanbevelen, kwam ze met een knooppuntenkaart van het hotel zelf af maar de nummers waren 2 maanden geleden veranderd...tja, daar heb je uiteraard niets aan. Dan maar terug naar dienst toerisme om een andere kaart en route. Leuke trip gehad, maar door het heuvelend parcours, de wind en het feit dat het 5 km langer was dan aangegeven kwamen we 30 min te laat binnen. Een andere hoteldame wees ons onmiddellijk op het feit dat we te laat waren en wilde ons doen bijbetalen voor een volledige dag. We probeerden vriendelijk uit te leggen dat we niet onmiddellijk hadden kunnen beginnen, maar zij schoof enkel het contract onder onze neus. Als jullie op die manier denken dat je reclame voor een hotel kan maken... erg jammer! Uiteindelijk moesten we het toch niet betalen onder het mom van "ik heb liever tevreden klanten" en toen liep ze gewoon weg. Hier zien ze ons in elk geval nooit meer terug...

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Service
Bedank Kurt D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Vincent_Vndl, Owner van Ambrosia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2018

Beste klant, hartelijk dank voor uw bezoek aan Ieper. Helaas konden we niet aan uw verwachtingen voldoen, waarvoor onze excuses. Oorspronkelijk hadden we slechts 1 tarief, een dagtarief voor de fietsen. Af en toe was er dan iemand die liever voor een halve dag wou huren. Dan hebben 3 tarieven ingelast: 2u, 4u (12 euro) en dagtarief (15 euro). Wij hanteren 15 min. marge. Echter ging het hier over 45 min. Zodra we daarover spraken was het hek van de dam. "Ik vind dat flauw" was je leuze en we kregen zelfs geen kans meer om er iets tussen te krijgen. Die 3 euro werd niet aangerekend. De druk van de nieuwe kaart liep vertraging op, waarvoor onze excuses. De prijzen staan op onze folder, op onze site, op het verhuurcontract en worden dan ook nog eens uitgelegd voor het vertrek. We stellen uw opmerkingen op prijs en hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken