Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel met bijzonder prettig personeel. Helaas heeft kamer 14 's-ochtends vroeg veel last van het rumoer van de ontbijtzaal. De deur die dat moet voorkomen staat dan helaas meestal open. Verder niets dan lof.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 24 maart 2019 via mobiele applicatie

Positief:
- vriendelijk ontvangst en stond klaar om tips te geven van de streek.
- ideaal gelegen in het centrum van Ieper
- propere kamers en badkamer
- lekker, maar beperkt, ontbijt
- respect voor wat Ada op haar eerste dag in de keuken deed!!!

Negatief:
- te lage kamer, nr 24, op zolder ( paar keer met hoofd tegen balk gelopen, ikke 1m86)
- te kleine ontbijtruimte!
- 2 persoonsbed met 2 aparte matrassen. En 2 verschillende kwaliteiten van matras
- heel slecht geïsoleerde kamers! Je hoort echt alles!!

Tip: verduistering voor hoekraam.

Besluit: TE duur voor wat het is!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 15 oktober 2018

Een kleinschalig hotel, met heel fijne warme zaakvoerders. Het is als op den vreemde, thuis zijn. Het is als een beetje in een andere familie aan de haard plaatsnemen. Hartelijkheid. Het ontbijt is gul, en persoonlijk. De kamer was en bleef, gedurende mijn ( dagen verblijf, een toonbeeld van netheid. Een ideale plaats, om s avonds, na een dag op pad, thuis te komen...

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 16 augustus 2018

In eerste instantie erg vriendelijk geholpen door de hotelbediende, ja ze hadden nog 2 fietsen ter beschikking. Op vraag of ze ook een route konden aanbevelen, kwam ze met een knooppuntenkaart van het hotel zelf af maar de nummers waren 2 maanden geleden veranderd...tja, daar heb je uiteraard niets aan. Dan maar terug naar dienst toerisme om een andere kaart en route. Leuke trip gehad, maar door het heuvelend parcours, de wind en het feit dat het 5 km langer was dan aangegeven kwamen we 30 min te laat binnen. Een andere hoteldame wees ons onmiddellijk op het feit dat we te laat waren en wilde ons doen bijbetalen voor een volledige dag. We probeerden vriendelijk uit te leggen dat we niet onmiddellijk hadden kunnen beginnen, maar zij schoof enkel het contract onder onze neus. Als jullie op die manier denken dat je reclame voor een hotel kan maken... erg jammer! Uiteindelijk moesten we het toch niet betalen onder het mom van "ik heb liever tevreden klanten" en toen liep ze gewoon weg. Hier zien ze ons in elk geval nooit meer terug...

Datum van verblijf: augustus 2018
Vincent_Vndl, Owner van Ambrosia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2018

Beste klant, hartelijk dank voor uw bezoek aan Ieper. Helaas konden we niet aan uw verwachtingen voldoen, waarvoor onze excuses. Oorspronkelijk hadden we slechts 1 tarief, een dagtarief voor de fietsen. Af en toe was er dan iemand die liever voor een halve dag wou huren. Dan hebben 3 tarieven ingelast: 2u, 4u (12 euro) en dagtarief (15 euro). Wij hanteren 15 min. marge. Echter ging het hier over 45 min. Zodra we daarover spraken was het hek van de dam. "Ik vind dat flauw" was je leuze en we kregen zelfs geen kans meer om er iets tussen te krijgen. Die 3 euro werd niet aangerekend. De druk van de nieuwe kaart liep vertraging op, waarvoor onze excuses. De prijzen staan op onze folder, op onze site, op het verhuurcontract en worden dan ook nog eens uitgelegd voor het vertrek. We stellen uw opmerkingen op prijs en hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Beoordeeld op 3 maart 2018

Zeer goed gelegen en bijzonder propere kamers
Klein maar gezellig
Goede WiFi
Zeer vriendelijk en behulpzaam
Zeer uitgebreid Engels ontbijt en alles erg vers van verschillende broodsoorten en beleg
Zeer goede espressokoffie
Vriendelijke uitbaters