“Absolute aanrader even weg”
Beoordeling van Blé D'or

Blé D'or
Geclassificeerd als nr. 38 van 106 Restaurants in Knokke
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Absolute aanrader even weg van de massa ligt deze lunchtent ‘verborgen’ in een van de mooiere woonwijken van Knokke! Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: augustus 2020

19 augustus 2019 beoordeeld

supergoede service, heerlijk eten, en verrassende kaart en gerechten. Jammer dat je op het terras het zonnetje niet hebt.

Datum van bezoek: juli 2019
29 juli 2019 beoordeeld

Dagje knokke gestart met een heerlijke lunch bij Blé d'Or.
Mooi rustig terras waar je lekker ongestoord kan genieten van een lekkere lunch, daarbovenop was de bediening ook nog eens top, zo'n vriendelijke mensen!
Ruime keuze, ieder van ons had iets anders en het was allemaal even lekker!
Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2019
8 oktober 2018 beoordeeld

bakkerij met zaal aan, gezellig, vriendelijke bediening niet heel groot, we hadden geluk dat er nog plek was voor twee, buitenterras

Datum van bezoek: oktober 2018
8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ga bijna wekelijks. ben helemaal fan van de lunch spicy chicken wrap, met guacomole en sour cream! Heeerlijk! Er zijn er al veel die me daarin volgen!
Altijd gezellig zitten, vlot, vriendelijk en huiselijk.
Blijkbaar moet ik ook es dringend gaan voor een ontbijtje!

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Blé D'or bekeken, bekeken ook

Knokke, Knokke-Heist

Knokke-Heist, West-Vlaanderen

In Blé D'or geweest? Deel je ervaringen!