“10/10!! Super vriendelijke”

La Terrasse du Zoute
Geclassificeerd als nr. 24 van 108 Restaurants in Knokke
Keukens: Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: La Terrasse du Zoute is een sfeervol restaurant met een unieke champagne loungebar, centraal gelegen in Knokke.
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

10/10!! Super vriendelijke bediening! Alles is heel verzorgd! Lekker eten (langoustines zijn voor mij een aanrader)! Heerlijke cocktails!!!

Datum van bezoek: maart 2020

27 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig tafeltje, onthaal beleefd en vriendelijk, apero vergezeld van hapjes, en brood. Hoofdgerecht met vis heel lekker, ruim voldoende. Als afsluiter koffie, klein advocaatje, en koekje. Niets op aan te merken, heel gezellig kader.

3 februari 2020 beoordeeld

Verschillende keren reeds geweest altijd correct Nu gerecht gegeten met bearnaisesaus en de saus was niet te eten bij het afruimen vroeg hij het in orde was ik hem aansprak van de saus gaf hij zelf toe ze er niet goed uit zag hij deed zelfs geen moeite een reactie op te geven . 3 euro is dan teveel !!

1 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrij lekker en correct eten.
Doch ober (M) had meer oog voor vrouwelijke collega dan voor zijn klanten.
Heel lang moeten wachten tot men reageerde...
Beperkte kaart tijdens namiddag.
Kleine details zoals vettige tafel, geen opdien-lepel bij de vol-au-vent, frietjes nog onder tafel van vorige klanten...
Mooi gedresseerd en geen kritiek naar keuken toe!

1 januari 2020 beoordeeld

We zaten in de meest afgelegen plaats van het restaurant.
Bijgevolg geen muziek te horen en weinig verwarming.
De gerechten waren van een kwaliteit niet waardig aan de prijs die we moesten betalen.
Service ver beneden peil.
Een banale avond tegen een topprijs.
Hier komen we zeker niet terug.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die La Terrasse du Zoute bekeken, bekeken ook

Knokke-Heist, West-Vlaanderen

Knokke, Knokke-Heist
Knokke-Heist, West-Vlaanderen

In La Terrasse du Zoute geweest? Deel je ervaringen!