“Top!”
Beoordeling van Element

Element
Geclassificeerd als nr. 1 van 91 Restaurants in Knokke
2 weken geleden beoordeeld

Goed bereikbaar! Fantastische zaak! Leuke sfeer!
Zeer lekker eten en fantastische mensen!
Voor herhaling vatbaar! 😘

2 weken geleden beoordeeld

Super lekker eten! Fijne bediening en heerlijke ambiance. We hebben vanavond heerlijk genoten van de cote a l’os. En natuurlijk de huisgemaakte kroketten met garnalen en serranoham.

Datum van bezoek: mei 2024
3 weken geleden beoordeeld

Samen met mijn vriend een heerlijke avond gehad, fantastisch gegeten en goede service. Enige minpunten vonden we dat de tafel naast ons erg dichtbij stond en de lieve gastvrouw alleen stond waardoor we minder aandacht kregen. Overall een heerlijke avond!

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer fijn restaurant. Beperkte kaart maar dat is juist een sterkte.
Gastvrouw is een diamant. Echte West-Vlaamse dynamiek en gezelligheid. Nog nooit hier teleurgesteld geweest

6 maart 2024 beoordeeld

Super vriendelijke gastvrouw- en heer, eerlijke en heerlijke keuken en de verhouding prijs/kwaliteit is top.
Echt een aanrader!!!

Datum van bezoek: maart 2024
    • Sfeer

Reizigers die Element bekeken, bekeken ook

In Element geweest? Deel je ervaringen!