“Avond uit in Knokke”
Beoordeling van Element

Element
Geclassificeerd als nr. 1 van 90 Restaurants in Knokke
28 april 2024 beoordeeld

Samen met mijn vriend een heerlijke avond gehad, fantastisch gegeten en goede service. Enige minpunten vonden we dat de tafel naast ons erg dichtbij stond en de lieve gastvrouw alleen stond waardoor we minder aandacht kregen. Overall een heerlijke avond!

Datum van bezoek: april 2024

26 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer fijn restaurant. Beperkte kaart maar dat is juist een sterkte.
Gastvrouw is een diamant. Echte West-Vlaamse dynamiek en gezelligheid. Nog nooit hier teleurgesteld geweest

Datum van bezoek: april 2024
6 maart 2024 beoordeeld

Super vriendelijke gastvrouw- en heer, eerlijke en heerlijke keuken en de verhouding prijs/kwaliteit is top.
Echt een aanrader!!!

• Sfeer
2 maart 2024 beoordeeld

Het was fantastisch! Ze kennen hun metier! Een beperkte menukaart doet steeds deugd, en alles wat erop staat is gegarandeerd kwaliteit! Naast hetgeen dat ze serveren, is de bediening fantastisch!

• Sfeer
2 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met een koppel vrienden gaan eten. Een super bediening met een super kok. Heerlijk eten en goede sfeer. Een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2024

Reizigers die Element bekeken, bekeken ook

In Element geweest? Deel je ervaringen!