“Weer een leuke avond”
Beoordeling van Element

Element
Geclassificeerd als nr. 1 van 90 Restaurants in Knokke
6 maart 2024 beoordeeld

Super vriendelijke gastvrouw- en heer, eerlijke en heerlijke keuken en de verhouding prijs/kwaliteit is top.
Echt een aanrader!!!

2 maart 2024 beoordeeld

Het was fantastisch! Ze kennen hun metier! Een beperkte menukaart doet steeds deugd, en alles wat erop staat is gegarandeerd kwaliteit! Naast hetgeen dat ze serveren, is de bediening fantastisch!

2 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met een koppel vrienden gaan eten. Een super bediening met een super kok. Heerlijk eten en goede sfeer. Een aanrader.

2 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalige gastvrouw en super eten!
Onze zien ze zeker terug 😄
Een aanrader voor een zalige avond met vrienden of familie! Tot snel

2 maart 2024 beoordeeld

Super lekker eten en enorm vriendelijke bediening! Een ontdekking via TripAdvisor maar komen zeker terug als we in de buurt zijn!

• Sfeer

Reizigers die Element bekeken, bekeken ook

In Element geweest? Deel je ervaringen!