“Een top avond”
Beoordeling van Element

Element
Geclassificeerd als nr. 1 van 90 Restaurants in Knokke
2 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met een koppel vrienden gaan eten. Een super bediening met een super kok. Heerlijk eten en goede sfeer. Een aanrader.

2 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalige gastvrouw en super eten!
Onze zien ze zeker terug 😄
Een aanrader voor een zalige avond met vrienden of familie! Tot snel

2 maart 2024 beoordeeld

Super lekker eten en enorm vriendelijke bediening! Een ontdekking via TripAdvisor maar komen zeker terug als we in de buurt zijn!

• Sfeer
2 februari 2024 beoordeeld

Last minute op zoek naar een plaats waar je lekker kan eten. En zeker gevonden! Hartelijk ontvangst! Het vlees was subliem. Lekker mals en smelt weg in de mond. De service verliep enorm vlot desondanks de drukte. Zowel de amuse, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert was top. Dikke pluim voor Element in Knokke. Wij komen zeker nog eens langs!

Datum van bezoek: februari 2024
29 januari 2024 beoordeeld

Wederom met volle teugen genoten. Gastvrijheid ten top, Dorine met haar gekende flair. Vlees en gamba's perfect geserveerd. Wij zijn fan!

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer

Reizigers die Element bekeken, bekeken ook

In Element geweest? Deel je ervaringen!