“Subliem!!”
Beoordeling van Element

Element
Geclassificeerd als nr. 1 van 90 Restaurants in Knokke
2 februari 2024 beoordeeld

Last minute op zoek naar een plaats waar je lekker kan eten. En zeker gevonden! Hartelijk ontvangst! Het vlees was subliem. Lekker mals en smelt weg in de mond. De service verliep enorm vlot desondanks de drukte. Zowel de amuse, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert was top. Dikke pluim voor Element in Knokke. Wij komen zeker nog eens langs!

Datum van bezoek: februari 2024

29 januari 2024 beoordeeld

Wederom met volle teugen genoten. Gastvrijheid ten top, Dorine met haar gekende flair. Vlees en gamba's perfect geserveerd. Wij zijn fan!

• Sfeer
27 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren last-minute gereserveerd, we werden zeer hartelijk en enthousiast ontvangen door Dorien. Het eten werd met zorg bereid en is van uitstekende kwaliteit, we komen zeker nog eens terug! Minder geschikt voor kinderen.

19 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Als reguliere klant van cafe des nations is het eindelijk gelukt om een avondje vrij te maken voor dit restaurant en dit had ik al eerder moeten doen wat een leuke gastvrouw . de filet pur van simmenthal was gegrild en geserveerd zoals het moet en wij het graag hebben .wij gaan zeker nog eens langs met de vrienden.een stella als apero in de nations en een filet pur in "het element " met een flesje rode sancerre een perfecte avond

14 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening. De garnaalkroketjes en zeetong waren erg vers en super lekker. Restaurant is zeer gezellig ingericht. Een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2024

Reizigers die Element bekeken, bekeken ook

In Element geweest? Deel je ervaringen!