“Hartelijke ontvangst, (h)eerlijk eten”
Beoordeling van Element

Element
Geclassificeerd als nr. 1 van 90 Restaurants in Knokke
27 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren last-minute gereserveerd, we werden zeer hartelijk en enthousiast ontvangen door Dorien. Het eten werd met zorg bereid en is van uitstekende kwaliteit, we komen zeker nog eens terug! Minder geschikt voor kinderen.

19 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Als reguliere klant van cafe des nations is het eindelijk gelukt om een avondje vrij te maken voor dit restaurant en dit had ik al eerder moeten doen wat een leuke gastvrouw . de filet pur van simmenthal was gegrild en geserveerd zoals het moet en wij het graag hebben .wij gaan zeker nog eens langs met de vrienden.een stella als apero in de nations en een filet pur in "het element " met een flesje rode sancerre een perfecte avond

14 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening. De garnaalkroketjes en zeetong waren erg vers en super lekker. Restaurant is zeer gezellig ingericht. Een aanrader!

25 december 2023 beoordeeld

Onze avond was super. De sfeer was warm en gezellig, de dames des huizes was zeer attent en het eten was heerlijk. Zowel de gamba's als de gegrilde filet pur. Een perfecte plek voor een heerlijk familiediner.

Datum van bezoek: december 2023
    • Sfeer
14 december 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende service en prima ontvangst gekregen. De gastvrouw heeft ervoor gezorgd dat we op een zaterdag toch nog een tafeltje voor 2 konden reserveren! 👍🏻 Heel lekker gegeten voor de 18e verjaardag van mijn zoon: heerlijke Iberico ham kroketjes, een perfect gebakken cote a l’os gevolgd door een subliem dessert v chocomousse/creme brulee. Fantastisch en een echte aanrader in Knokke 😋

Datum van bezoek: december 2023

Reizigers die Element bekeken, bekeken ook

In Element geweest? Deel je ervaringen!