Caroline C
België

Tevreden

Beoordeling van Nelson's Hotel
4,0 van 5 bollen24 jan 2024 beoordeeld
De locatie was ideaal voor met het gezin naar het strand te gaan. De familiekamer was zeer ruim. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Het avondeten werd aan tafel opgediend en was zeer lekker. Je kon zijdelings naar de zee kijken en veel lichtinval
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel- cmanager, Owner van Nelson's Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 16 feb 2024
Beste Carolinecb,
Dank u voor uw mooie beoordeling.

We zijn verheugd te horen dat u de locatie van ons hotel ideaal vond voor uw gezinsuitje naar het strand en dat de ruimte van onze familiekamer aan uw verwachtingen voldeed. Het is ook fijn dat het uitgebreide en smakelijke ontbijt, evenals het aan tafel opgediende avondeten, in de smaak viel.
Het doet ons plezier dat u genoten heeft van het zijdelings uitzicht op zee en de mooie lichtinval in ons etablissement.

Wij ontvangen u graag terug als onze gast. Met warme groeten,

Volledig restitueerbaar
      55.4 km van Nelson's Hotel
      Restaurant
      Meer hotels in Knokke bekijken
      Beoordeeld op 5 december 2023

De kamers zijn proper, enkel de badkamer een beetje aan de kleine kant in de comfort kamer. Heel vriendelijk personeel, heel lekker eten, vriendelijke bediening aan de tafel, uitgebreid ontbijtbuffet. Ons hondje was meer dan welkom. Zeker een aanrader, wij komen zeker terug.

Kamertip: Zeker een aanrader.
      Datum van verblijf: december 2023
      Hotel- cmanager, Owner van Nelson's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2023

Beste Lucbq,
      Bedankt voor uw beoordeling.

We zijn verheugd te horen dat ons personeel een positieve indruk op u heeft gemaakt en dat onze culinaire voorzieningen naar wens waren. Ons ontbijtbuffet wordt inderdaad gewaardeerd om zijn verscheidenheid en wij zijn blij dat u ervan genoten heeft. Het is ook fijn te vernemen dat uw hondje zich welkom voelde in ons hotel.
      Wat betreft de grootte van de badkamer in de comfort kamer, waarderen we uw feedback en streven ernaar om onze gasten een comfortabele ervaring te bieden. Onze verschillende kamertypes bieden opties voor diverse voorkeuren en behoeften.

Bij een volgend bezoek staan we graag weer voor u klaar.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 4 december 2023

Wij verblijven al 20 jaar tweemaal per jaar in Hotel Nelson, voornamelijk tijdens de gastronomische weekenden. Wij houden vooral van de familiale sfeer, de vriendelijke bediening, het lekkere eten vooral het gastronomisch menu en het uitgebreid ontbijt.
      Kortom een aanrader

Datum van verblijf: november 2023

Beste Ivocd, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.

We zijn verheugd te horen dat u al 20 jaar geniet van onze gastvrijheid en de familiale sfeer die we bieden. Het is voor ons een eer dat onze vriendelijke bediening en persoonlijke aandacht bijdragen aan uw tevredenheid.
      Uw waardering voor onze gastronomische weekenden en uitgebreide ontbijtselectie onderstreept onze inzet voor culinaire kwaliteit en variatie, waarbij we altijd streven naar een ALL you can eat-ervaring met verse producten en lokale seizoensgebonden ingrediënten.

Hopelijk tot ziens,

Beoordeeld op 27 november 2023

Mooie kamer en een goed ontbijt en tevens centraal gelegen
      Komen er al jaren en we zijn steeds tevreden van ons verblijf
      Ze zijn steeds vriendelijk en onthaal is telkens goed
      We raden het aan iedereen aan

Beste Walter,
      Hartelijk dank voor uw review.

Het verheugt ons te horen dat u genoten heeft van uw kamer en het ontbijt, waarbij we een uitgebreide keuze aan verse producten aanbieden zoals 'eggs à la minute' en een assortiment aan koude en warme dranken. Uw complimenten over de centrale ligging van ons hotel waarderen we ten zeerste, aangezien we ons inderdaad op een steenworp afstand van het strand en nabij het Rubensplein bevinden. Het doet ons goed te vernemen dat onze gastvrijheid en de kwaliteit van de service consistent zijn, en dat u steeds tevreden bent over uw verblijven bij ons.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 19 november 2023

Warmte is er aan ons zeetje!!
      over gans de lijn uitstekend op 50m van de zeedijk!!
      de junior suite is gans vernieuwd en top bedden die zelfs vroegere rugpijn deden verdwijnen!!
      het ontbijt is zo ruim met keuzes een top hotel waardig .
      een aanrader zelfs voor mensen buiten het hotel
      prijs ongelooflijk met 24 euro in de week en 29 euro de zondag. ... een brunch waardig .
      en een warme bar met open haard ... zalig met een goed glas in de wintermaanden..een droom is werkelijkheid geworden
      De ontvangst overal uiterst vriendelijk

Kamertip: Het restaurant gaan we met gans de familie ontdekken in december en dan volgt een volgende stap in de evaluatie !!
      Datum van verblijf: november 2023
      Hotel- cmanager, Owner van Nelson's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2023

Beste Emiel,

Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.

Het verheugt ons te horen dat u de warmte en gastvrijheid van ons hotel heeft ervaren tijdens uw verblijf aan zee. We zijn blij dat de vernieuwde junior suite en de kwaliteit van onze bedden bijgedragen hebben aan uw comfort en een goede nachtrust. Uw complimenten over het uitgebreide ontbijtbuffet worden zeer gewaardeerd en we zijn verheugd dat dit aspect van uw verblijf als positief is ervaren. Het is altijd ons doel om een uitnodigende sfeer te creëren, en het doet ons plezier dat u de gezelligheid van onze bar met open haard heeft kunnen waarderen. Uw vriendelijke woorden over de service en ontvangst zijn een mooie erkenning voor het team.

Wij streven ernaar om elke gast een memorabele ervaring te bieden en het is fijn om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Uw aanbeveling wordt zeer op prijs gesteld en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.

Beoordeeld op 11 november 2023 via mobiele applicatie

Mooie vernieuwde rustige kamer. Badkamer met grote inloopdouche, 2 wasbakken. Uitgebreid ontbijt met veel keuze. Eiergerechten worden ter plaatse klaargemaakt. En vriendelijk personeel. Goed gelegen kort bij het strand. Leuk weekend gehad.

Datum van verblijf: oktober 2023
      Hotel- cmanager, Owner van Nelson's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2023

Beste Geert,
      Hartelijk dank voor uw review.

We zijn blij te horen dat u genoten heeft van onze mooie, vernieuwde en rustige kamer, evenals de ruime badkamer met grote inloopdouche en dubbele wastafel. Het doet ons goed te weten dat ons uitgebreide ontbijt met veel keuze en eiergerechten ter plaatse bereid aan uw verwachtingen voldeed.

Onze centrale ligging nabij het strand is inderdaad een groot pluspunt en we zijn blij dat u dit als prettig heeft ervaren. We waarderen uw complimenten over ons vriendelijke personeel en zullen dit zeker met hen delen.

Graag tot een volgende keer!
      Met vriendelijke groeten,