“Brunchen in een leuk kader”
Beoordeling van deDingen

deDingen
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Kortrijk
9 januari 2022 beoordeeld

Wij kwamen al enkele keren langs voor een ontbijt of brunch. Steeds in orde en meer dan voldoende. Altijd lekker.

Datum van bezoek: december 2021

14 november 2021 beoordeeld

Wij zijn hier geweest op een zondagmiddag. De baas heeft ons verwittigd als er een tafeltje binnen vrij kwam wat heel vriendelijk was. Vol enthousiasme hebben we eten besteld maar we hebben wel wat lang moeten wachten voor we het eten kregen (ongeveer 1,5 uur). Het eten zelf was wel super lekker!

Datum van bezoek: november 2021
24 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede picon en beste latte met havermelk en vanille ooit! Vriendelijke bediening, zeker een bezoekje waard!

Datum van bezoek: juli 2021
13 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ontbeten in DeDingen! Veel keuze en grote porties!
Erg vriendelijk personeel en snelle bediening.
Best reserveren op voorhand!

Datum van bezoek: januari 2020
4 augustus 2019 beoordeeld

Eindelijk ben ik er geraakt op een zonnige middag. Er was gelukkig nog plaats op het terrasje in een rustige fietsstraat. Bestellen doe je binnen aan de toog waar je hartelijk wordt ontvangen. Bestellen gaat vlot en de koffie wordt snel geserveerd. Op het broodje met pulled pork is het iets langer wachten maar dat geeft niet want het is het wachten waard.
Een echte aanrader. Hier kom ik zeker nog terug.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die deDingen bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In deDingen geweest? Deel je ervaringen!