“Verjaardagsetentje”

Geclassificeerd als nr. 26 van 280 Restaurants in Kortrijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
18 maart 2019 beoordeeld

lekker gaan eten tegen een aannemelijk bedrag,wel druk gelegen ! Parking is op loopafstand van het restaurant.Voldoende personeel dat vriendelijk is ondanks de drukte.

Datum van bezoek: maart 2019

9 maart 2019 beoordeeld

Met een cadeaubon voor een ontbijt kan je voor een keer niet anders dan je dieet voor een keer vergeten.
Het ontbijt is trouwens de belangrijkste maaltijd van de dag toch
Je zit in een mooi kader en het is zalig genieten als je maar hoeft te nemen.
Voor herhaling vatbaar.

26 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede steak tartaar, frieten waren iets mindere kwaliteit maar algemeen komt de prijs overeen met de kwaliteit.

Datum van bezoek: februari 2019
25 januari 2019 beoordeeld

Het restaurant zat helemaal vol, link sen rechts waren we geflankeerd door gezinnen met kleine kinderen. Vrij rumoerige ruimte. Het eten en dito bediening waren gemiddeld. Prijs kwaliteit had ik de indruk dat ik te veel betaalde voor wat ik kreeg.

15 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Menu prijs kwaliteit dik in orde: drie gangen en wijn, water en koffie all in. Ook goeie keuze voor de kindjes en in de kelder van het restaurant kunnen ze zich uitleven op een springkasteel

Reizigers die EPIC bistro by Parkhotel bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen
Heule, Kortrijk

Kortrijk, West-Vlaanderen

In EPIC bistro by Parkhotel geweest? Deel je ervaringen!