“Onvriendelijk personeel”

Geclassificeerd als nr. 18 van 288 Restaurants in Kortrijk
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
5 maart 2018 beoordeeld

Met groepje vrienden (20) man gaan eten.wat een tegenvaller. Menu van €70. Zeker zijn geld niet waard.met moeite een klein aperitief hapje. Voorgerecht minder dan niets. 2 kleine st jacobsvruchtjes. Hoofdgerecht bouillabaisse, 3 kleine stukjes vis. Nagerecht tiramisu is beter in de Carrefour. Dan nog een hele heisa bij het betalen van de rekening.

Datum van bezoek: januari 2018

5 maart 2018 beoordeeld

AL verschillende keren gaan ontbijten (maar met de prijsverhoging vind ik het nu toch wel wat te duur) dan liever een lunch of diner. Laatste keer menu 70 euro ALL INN
was lekker, ook goeie wijnen. Héél vriendelijk personeel en goeie service wel.
Misschien prijs kwaliteit toch wat overroepen....

Datum van bezoek: februari 2018
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer ooit geweest voor zakelijke meeting en op drie gangen menu stond chateaubriand rundsvlees, en dat was gewoon top. Aangevuld met lekker slaatje. Ruime porties en prijs-kwaliteit top!

Datum van bezoek: februari 2018
11 januari 2018 beoordeeld

Lekkere koffietafel onder vrienden, vriendelijk personeel en dichtbij centrum, gelegen aan het station!

Datum van bezoek: oktober 2017
15 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is niet de eerste maal dat wij hier komen en zoals altijd was het eten super en de bediening heel vriendelijk . Ons favoriet restaurant in Kortrijk.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Parkhotel bekeken, bekeken ook

Heule, Kortrijk

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Parkhotel geweest? Deel je ervaringen!