“Goed!”

Geclassificeerd als nr. 10 van 280 Restaurants in Kortrijk
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
29 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen in het hartje van Kortrijk biedt dit restaurant een mooie en uitgebreide kaart. Gerechten waren verzorgd en lekker. Bediening was heel vriendelijk.

Datum van bezoek: december 2021

19 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Café Rouge is een erg fijne tent. Onder de schaduw van de Sint Maartenskerk, waardoor je dus weg bent van het geraas van auto’s. Leuke, vlotte bediening die contact maakt. Búitengewoon lekker eten (met name de Vol au vin was kostelijk). Meer dan prima wijnkaart, met diverse halve flesjes voor de minder zware drinker. Behoorlijk prijzig, maar dat is alles in België. Niet overdreven. Al met al een erg fijne lunch gehad. Vijf sterren.

15 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij een kort bezoek aan Kortrijk kwamen we uit bij Cafe Rouge. Het zag er onmiddellijk degelijk en goed uit dus wachten we onze beurt af want het terras zat goed vol. Het eten was lekker en de salade met geitenkaas werd bovendien ook mooi geserveerd. Rustig, lekker en fijn genoten.

13 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie. Ontspannen sfeer, zonder tijdsdruk. Heerlijke gerechten, ruime porties, erg vers en heel mooi gepresenteerd. Professionele, zeer vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit is meer dan OK.

18 juli 2021 beoordeeld

Het blijft één van onze favoriete adresjes. De nieuwe chef wijkt een beetje af van het klassieke aanbod van vroeger maar het blijft steeds lekker en de gastvrijheid van de eigenaars is ook na Corona dezelfde gebleven.

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Cafe Rouge bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen
Heule, Kortrijk

In Cafe Rouge geweest? Deel je ervaringen!