“geslaagde reünie op het terras van Café Rouge...”
Beoordeling van Cafe Rouge

Cafe Rouge
Geclassificeerd als nr. 8 van 287 Restaurants in Kortrijk
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
21 september 2018 beoordeeld

op 19/09/2018 voor het eerst kennis gemaakt met Café Rouge ( geplande reünie met 15 personen ) .We hebben er genoten van de ideale ligging (terras) verkeersvrij ,rustig ...De bediening was super : heel vriendelijk en behulpzaam en de gerechten waren dik in orde....zeker voor herhaling vatbaar . Goede prijs/kwaliteit

Datum van bezoek: september 2018

27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig kader, vriendelijke ontvangst, verzorgde en klantgerichte bediening. Mooie presentatie en lekker.

17 augustus 2018 beoordeeld

Op een warme zomeravond kwamen we zonder reservering aanzetten. Direct werden er twee tafeltjes bijelkaar geschoven zodat we ieder een tafeltje hadden voor ons bord. Vlotte bediening, heerlijk eten, salade en ossenhaas.
Wel een beetje duur, maar ach, een mooie avond, een fijn terrras op een mooi pleintje tegenover de kerk, lekker eten!

16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

‘s Avonds slaatjes gegeten op terras. Verwarming aan, dekentjes lagen klaar. En slaatjes zeer verzorgd en lekker. Zeer vriendelijke bediening, oa door een zeer attente Alex. Dit is een topadres in Kortrijk, met een zeer mooie ligging in de schaduw van de St Maartenskerk.

16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met 5 op het terras gegeten. Het eten was zeer lekker en meer dan voldoende. De bediending verliep vlot en het personeel was vriendelijk. Zeker een aanrader!

Reizigers die Cafe Rouge bekeken, bekeken ook

Heule, Kortrijk

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Cafe Rouge geweest? Deel je ervaringen!