“gezellig, lekker , gewoon gewoon super”
Beoordeling van De 7 Zonden

De 7 Zonden
Geclassificeerd als nr. 23 van 288 Restaurants in Kortrijk
Beschrijving: Ongedwongen eetcafé met een super terras! Aperitief? een hap? of een maaltijd? Geniet! Onze menukaart is constant in beweging. Aan bierkeuze geen gebrek en ook voor een lekker, betaalbaar glas wijn kan je bij ons terecht!
4 weken geleden beoordeeld

Ik was daar reeds voor de derde keer en telkens genoot ik van het lekkere eten , de gezellige sfeer , de vriendelijke en correcte bediening ! Gewoon gewoon om je thuis te voelen en toch iets te eten wat je thuis niet eet .

Datum van bezoek: november 2018

27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten - gezellige sfeer - aardige bediening.
Lekkere gerechten met een niet alledaagse twist. Vriendelijk geprijsd

Datum van bezoek: oktober 2018
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk die verborgen locatie en dat binnenterras. Heel verfijnd smakenpallet, verzorgde presentatie. Sympathieke bediening. Interessant decor. Wat wil je meer?

Datum van bezoek: september 2018
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg aangenaam verrast, super lekker, en gezellig. We waren een groep van 9 en 5 verschillende gerechten besteld, ze waren stuk per stuk heerlijk. Ik kom zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2018
17 augustus 2018 beoordeeld

Bij onze binnenkomst was er enige verwarring. Op lunchtijd kun je alleen kiezen uit twee menuutjes, we namen uiensoep en pasta met gehakt en - een beetje- broccoli. Lekker maar niet zo moeilijk toch? Gelukkig ook niet duur.
Aardige bediening, prachtige binnentuin.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die De 7 Zonden bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In De 7 Zonden geweest? Deel je ervaringen!