“lekkere griekse keuken”

Dionysos
Geclassificeerd als nr. 42 van 287 Restaurants in Kortrijk
Keukens: Grieks
4 november 2017 beoordeeld

ik moet bekennen dat de Griekse keuken niet mijn favoriete keuken is maar ze hebben mij daar aangenaam verrast. heel lekker en ruim voldoende voor een eerlijke prijs. bediening was ook top. aanrader

23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de familie afgesproken om hier te lunchen. Mooi restaurantje. Vriendelijk onthaal, bediening verliep heel gemoedelijk. Met 3 namen we de meze met lekkers uit de zee. Ondanks we met 18 waren kwamen de gerechten vrij snel. De gerechten waren mooi verzorgd en lekker. Leuk adresje als je eens Grieks wenst te eten.

14 oktober 2017 beoordeeld

Heel lekker super calamaris de beste dat we ooit gegeten hebben.Vlotte vriendelijke bediening.Kan zelf een praatje vanaf.Een aanrader en een goede prijs.En je krijg meer dan genoeg te eten.

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig op en top Grieks interieur.
De gerechten zijn werkelijk superieur, schotel van de chef is een topper!
Hele hele vriendelijke mensen!
Ik ga er met plezier terug!

Datum van bezoek: juni 2017
16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik waande me precies terug in Griekenland na een bezoekje bij Mike&co!
Zeer vriendelijke bediening, heerlijk en gevarieerd eten en uiteraard het typische Griekse kader! Een aanrader !!

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Dionysos bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Dionysos geweest? Deel je ervaringen!