“Lekker”
Beoordeling van Vesper

Vesper
Geclassificeerd als nr. 18 van 280 Restaurants in Kortrijk
21 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke en gezellige zaak in hartje Kortrijk. Mooie verzorgde gerechten met een ietwat speciale twist. Vriendelijk bediening. Prijs - kwaliteit prima

Datum van bezoek: november 2021

2 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettig eetcafé met een gezellig terras in de winkelstraat, gerund door supervriendelijke mensen. We namen ‘shrimply the best’, een salade met meer dan tien verschillende groenten en gebakken scampi’s, geserveerd met een lekker dillesausje. Heerlijk!

Datum van bezoek: juni 2021
2 oktober 2020 beoordeeld

een originele en gezonde' oh my goat' én een flinke portie goed gekruid rundsvlees op een fris slaatje met toast....meer heeft een mens niet nodig om het weekend op een fijne manier in te zetten !

Datum van bezoek: oktober 2020
5 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Plaatsje gekregen op het terras. Zeer vriendelijk bediend en beiden een verschillend maar om ter lekkerst slaatje gegeten voor een eerlijke prijs. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2020
30 augustus 2020 beoordeeld

de porties zijn zeker en vast heel ruim voor de prijs. Als hapje hadden wij de rillettes, deze was super lekker met het getoaste bruin brood met zout. Als hoofdgerecht namen we het slaatje geit en het slaatje met gerookte zalm. Voor een Lunch is dit zeker aan te raden.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Vesper bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Vesper geweest? Deel je ervaringen!