“Lekker”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten aan een goeie prijs. Er was voldoende aan keuze, de bediening was er vriendelijk en behulpzaam. Zijn er al enkele keren geweest en komen zeker nog eens terug.

3 december 2017 beoordeeld

Dit is ons lievelings Grieks restaurant van de streek.
Zaterdagmiddag om 14.00 uur binnengegaan en toch nog kunnen eten, terwijl de keuken sluit om 14.00 uur. En steeds met de glimlach.
Mooi, proper en gezellig interieur.
En niet onbelangrijk: SUPER LEKKER!!!

2 september 2017 beoordeeld

De meze als voorgerecht, moussaka en de schotel van de chef zijn voortreffelijk.
Gezellige sfeer in een leuk kader.
Lekker aangenaam Grieks!!!

8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het onverwachte hier beland. Geheten op het terras. Vriendelijk onthaal, leuke bediening.
Heel lekker en veel gegeten. Verzorgd en zeker een aanrader. Wij komen terug.

17 juni 2017 beoordeeld

Vanaf het onthaal tot het verlaten van de zaak waren de obers zeer vriendelijk, met soms een ludieke toets. Het eten (mezze als voorgerecht, moussaka en lamskoteletjes) was voortreffelijk. Aperitief, wijn en koffie eveneens. We gaan er zeker terug !

Reizigers die Hellas bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Hellas geweest? Deel je ervaringen!