“Leuk concept, lekker eten”
Beoordeling van Dynasty Ōchō

Dynasty Ōchō
Geclassificeerd als nr. 88 van 293 Restaurants in Kortrijk
Prijsklasse: € 9 - € 38
Keukens: Sushi, Chinees, Japans
Beschrijving: Bij Dynasty Ōchō kan u voor een vast bedrag alle gerechten van op de kaart bestellen. Er is ook een dessertbuffet voorzien waar u kan genieten van ijs, gebak en fruit. We bieden ook de mogelijkheid om gerechten af te halen, hiervoor hebben we een aangepaste kaart. We zijn alle dagen open, behalve op woensdagen.
1 september 2022 beoordeeld

Vriendelijke en attente bediening, lekker eten en een leuk concept. Aan te raden.
Voldoende parkeerplaats. Ook toegankelijk voor minder validen.

Datum van bezoek: september 2022

27 september 2020 beoordeeld

geen kroepoek,bij apero,kwamen met 1 bordje frietjes,terwijl we met 4 waren,de rest w8,na één kwartier,1ste voorgerechtje,voor 1 pers.,de rest niks,nu kan gebeuren,dan na een 30' nog een bordje,voor 1persoon,en een potje rijst voor 3,mmmm,was maar vlees voor 1,ook alles lauw,dat bordje frietjes niet uitgebakken,door het lange w8,bestellen we na lang w8,want ze kijken of horen of zien u niet,nog een apero,daartussen,komen ze nog 1 bordje met kip pikant brengen,frietjes en rijst op,kzeg,hallo,breng eens voor alle 4 iets,en samen met fietje of rijst,dan schoten ze ineens in gang alles samen,nadien komen nog een vergeten waarschijnlijk gerechtje brengen op een plateau,vol met afwas,van ander tafel,dat kan niet,sorry,zijn al veel gekomen,ook voor thuis,afhaal,zal de laatste keer weest zijn,en ook vuile couvert moeten terug geven

Datum van bezoek: september 2020
12 februari 2020 beoordeeld

Lekkere gerechtjes.Voor de liefhebbers van sushi, heel smaakvol
en vers opgediend. bediening zeer vlot en vriendelijk.
Formule all you can eat maar wel aan tafel bediend.
Bestellen via tablet aan tafel. heel gemakkelijk en gezellig restaurant

Datum van bezoek: december 2019
2 februari 2020 beoordeeld

Na onze nieuwjaarsduik ,tijd om iets te eten met de club..;we kiezen telkens weer een formule als deze...

Datum van bezoek: februari 2020
28 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren met 4 vrienden voor 1e maal geweest. Handig om via de tablet te bestellen, misschien de uitleg ook daarop ipv kaart? Veel keuze en zeer lekker (super desserts), Ook vlot bediend (kunnen vlot Nederlands). Wat ik enkel nog mis is een boot met allemaal sushi. Wil zeker nog terug komen!

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Dynasty Ōchō bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Dynasty Ōchō geweest? Deel je ervaringen!