“Prima”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Typisch Italiaans restaurant in hartje Kortrijk. Vriendelijke bediening. De suggestie ‘ravioli met pompoen en Taleggio’ was echt heel lekker. Ruimte portie, veel smaak. Prijs - kwalitatief prima.

Datum van bezoek: november 2021

31 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het enthousiasme waarmee we een plaats toegewezen kregen bevestigde onze vrees: dit is een plek waar omzet belangrijker is dan klantentevredenheid.
Vooral de serveerster die -naast deo- ook een cursus klantvriendelijkheid kon gebruiken, spande de kroon.
Het eten (tonijn van de grill, tagliatelle met scampi's) was prima, de bediening ondermaats.
Eenmalig. Jammer.

(Ik vind het niet tof om dit soort reviews te schrijven)

8 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Smakelijk en vriendelijk.
We kwamen niet voor pizza maar voor de Italiaanse keuken en hebben heerlijk gegeten
Het was druk maar de bediening deed toch erg z’n best om ons persoonlijke aandacht te geven
Veel keuze. Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2021
6 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

deze mensen zijn hooghartig en zeer zeer onbeleefd. bovendien is de spaghetti geen spaghetti maar rijkoorden. blijf hier weg

3 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals steeds lekkere pasta en pizzas bij Franco en zijn team.
De bediening is goed en het eten lekker.
Als je in Kortrijk bent, must go !

Reizigers die Da Franco bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Da Franco geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.