“Gemiddeld ”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon lekker gegeten, veel keuzemogelijkheden. Aanrader voor de pasta liefhebber. Niets heel bijzonder voor de rest. Goeie prijs kwaliteit, niet te lang wachten ondanks de drukte. Obers nemen je bord weg nog voor je laatste hap binnen is, dat is jammer.

Datum van bezoek: juni 2019

8 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig tafelen en lekker, maar onverdraagzame en ongepaste reactie tegenover kinderen die nochtans rustig aan tafel zaten.

Datum van bezoek: april 2019
26 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer onvriendelijk en ongepast behandeld door de vaste oude Italiaanse ober.

Zijn met ons tweetjes gaan eten. We waren er vroeg en er waren nog geen andere mensen. Na een kwartier had nog niemand onze bestelling komen opnemen. Een beetje wachten kan nooit kwaad, geen probleem, maar toen er mensen toekwamen naast ons en hun bestelling meteen werd opgenomen voelden we ons toch wel gepasseerd.

Na nog langer wachten ben ik zelf naar de oudere Italiaanse ober gestapt om te vragen of wij ook mochten bestellen. Hij antwoordde grofweg dat hij niet wist of hij wel durfde (door mijn vraag). Toen hij later onze borden bracht, maakte hij opnieuw passief-agressief duidelijk dat hij ons absoluut niet wou onderbreken in ons gesprek, half bang voor onze reactie. Echt onbeleefd en ongepast.

Datum van bezoek: maart 2019
19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met drie vrienden zijn we gaan eten bij dit Italiaans restaurant. Na de drank gekregen te hebben kregen wij ook wat brood op tafel, toen er bleek dat er geen boter bij was hadden wij een jonge dame gewenkt die aan het bedienen was om vervolgens te vragen of we ook boter konden krijgen. Met duidelijk tegenzin en dan bedoel ik ogendraaien en blazen hebben we dat dan ook gekregen. De gerechten zelf waren verkeerd geleverd, zo had een van ons sla op het bord liggen dat bedoeld was voor iemand anders (wat overens niet standaard kwam) Nu alle borden leeg waren kwam een andere bediende deze ophalen en eiste van ons dat we de tafel quasi voor hem op ruimde. Dit op een enorm neerbuigende manier. Tegenstaande dat we de hele maaltijd met haviksogen in de gaten werden gehouden alsof we er plots vandoor zouden gaan. Na dit alles werden we nog eens scheef bekeken toen we vroegen voor de rekening te splitsen.
Het eten was goed maar de sfeer was opperminst.

Datum van bezoek: maart 2019
31 januari 2019 beoordeeld

Op een zaterdagavond in hartje Kortrijk wat Italiaanse sfeer opsnuiven? Het kan in Da Franco, een ongecompliceerd restaurantje gerund door 'real Italians'.
Een vriendelijke en vlotte bediening en een vrij uitgebreide kaart, waar naar mijn aanvoelen de pastaschotels een sterretje meer verdienen dan de pizza's... maar ik ben dan ook meer een pastaman dan een pizza-lover.
De pasta met scampi's was meer dan behoorlijk en dat slaat zowel op de smaak, de aanwezigheid van scampi's én de portie. Mijn vrouw nam de lasagnaroulade met aubergines, en ook daarover niets dan lof.
Prijs/kwaliteitverhouding is goed. Om voor geen onaangename verrassingen te staan lijkt het me wel nodig om te reserveren.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Da Franco bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Da Franco geweest? Deel je ervaringen!