“Steak zeker een aanrader”
Beoordeling van B'thoven

B'thoven
Geclassificeerd als nr. 74 van 280 Restaurants in Kortrijk
Keukens: Frans
2 september 2020 beoordeeld

Ziet er wat speciaal uit, maar uiteindelijk een gezellige avond gehad met vriendelijke bediening en heel lekkere steak! Zeker een aanrader. Chapeau voor het meisje dat alleen in de zaal stond, alleen jammer dat het respect en de dankbaarheid van de (vermoedelijk) bazin niet zo duidelijk was...

Datum van bezoek: september 2020

26 januari 2020 beoordeeld

Het eten was lekker, wel raar dat er bij de frietjes, fondue en gigantische schotel sausen, niets van groentjes geserveerd werd. Die moet je appart bestellen en betalen. De muziek stond ook te hard om van gezellig tafelen te kunnen spreken. Wij hadden de indruk dat alles nogal overhaast was. Op één uur stonden we terug buiten, aperetief inbegrepen. Het personeel was zeer gejaagd. De zaak is ook wel eens aan een grondige opfrissing toe. Het pand geeft een opgeleefde indruk, met tapijt, electriciteit op de muur en overal gordijnen om te verdoezelen wat erachter zit.

Datum van bezoek: januari 2020
2 december 2019 beoordeeld

ieder jaar keren we met véél plezier naar dit restaurant terug : de fondue maison is heerlijk, en de sausjes plateau (een tiental verschillende sauzen met veenbessen en opgelegde ajuintjes/augurkjes) die je iedere keer bij de fondue krijgt, is volgens mij uniek (elders nog nergens gekregen in ieder geval). Persoonlijk vinden wij de porties ruim voldoende, en de bediening heel vriendelijk.

Datum van bezoek: november 2019
5 oktober 2019 beoordeeld

Personeel ontzettend vriendelijk maar serieus overpriced.... 30 eur betalen per persoon voor fondue met heel weinig porties vlees zonder groenten (moet je extra voor betalen...). Wanneer we dit aankaarten kregen we de mededeling dat we wat extra erbij konden krijgen maar dit werd dan ook terug als supplement bijgerekene...

17 eur betalen voor aperitief worstje voor 5 schellen witte pens ook enorm overdreven prijs. Kortom: vriendelijkheid perSoneel top, prijs enorm veel voor wat je krijgt ivm andere fonduezaken die ik al reeds bezocht heb in Kortrijk.

Datum van bezoek: oktober 2019
546Beethoven, Eigenaar van B'thoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2019

Beste,

Volgens mij is de prijs van de Fondue Special (350 gram) die u genomen had €26,50 pp.
De prijs van de witte pens is helemaal correct, het gaat niet om zomaar wat "schellen"...
Het supplement die u aangerekend geweest is, is een spijtige vergissing van de medewerkster, onze verontschuldigingen daarvoor.
Wat jammer dat u dit de avond zelf niet meedeelde, we hadden dit onmiddellijk recht gezet.
Komt u gerust langs we betalen u het verschil van het supplement met plezier terug!

13 september 2019 beoordeeld

Al enkele keren dit fondue-restaurant bezocht. Telkens in orde, soms wat weinig plaats (met al die lekkere sausjes)
Vriendelijk, lekker vlees en prijs kwaliteit correct.

Datum van bezoek: juni 2019
2  Bedank 12.021.957

Reizigers die B'thoven bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In B'thoven geweest? Deel je ervaringen!