“Net Griekenland”

Bistro Bar Mediterraneo
Geclassificeerd als nr. 73 van 279 Restaurants in Kortrijk
Keukens: Grieks
2 mei 2017 beoordeeld

Alweer te laat met beslissen waar te eten,hier maar naar binnen gegaan.
Het rook wat onfris,sorry, maar zijn toch maar blijven zitten.
De dame van de bediening was vlot en aardig,en het voorgerecht kwam al snel door!
Gelukkig maakte dat veel goed,want het smaakte heerlijk,evenals de twee hoofdgerechten!
Het smaakte precies als in Griekenland!
Al met al een goede beslissing om te blijven zitten!

18 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was even geleden dat ik er nog kwam. Gewoon wegens niet in Kortrijk aanwezig te zijn. Aangezien ik nu in deze stad was, had ik geen moeite om een lekker restaurant te vinden. Ik was hier al meermaals en steeds waren alle bereidingen top. Vandaag was het niet anders.
De ontvangst was heel vriendelijk. Een ruime keuze aan Griekse en Europese gerechten. Een vlotte bediening.
Ook de prijs valt mee.
Ik kom terug.

3 november 2016 beoordeeld

De meest zuivere Griekse keuken in een familiale sfeer. De gerechten zijn originele Griekse gerechten, geen Belgische variante. Een aanrader.

26 april 2016 beoordeeld

Heerlijk restaurant ! Familiaal en persoonlijke touch bij de bediening in een modern kader. De gerechten zijn overheerlijk en vers. Durf ook eens iets anders te eten dan de platteau van de chef en vraag zeker naar hun suggestie of verse aanbieding van de dag !
Altijd sfeer en steeds opnieuw voor herhaling vatbaar ! Love-it !
Dit is ons vast stekje !

11 april 2016 beoordeeld

Zijn hier per toeval beland, was aangename ontdekking.
Licht en modern ingericht. Zeer vriendelijke en attente bediening. Gin-tonic als aperitief met een leuk schaaltje aperohapjes. Als hoofdgerecht de mixed grill schotel van de chef gegeten: absolute aanrader! Zeer smakelijk en goed afgekruid.
Prijs-kwaliteit méér dan in orde.

Reizigers die Bistro Bar Mediterraneo bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Bistro Bar Mediterraneo geweest? Deel je ervaringen!