eDreams
Orbitz.com
Priceline
Beoordeeld op 6 oktober 2019

Hele leuke ervaring. Was op stap met mijn vriendin die in een rolstoel zit. Aan alles werd er gedacht om het verblijf van mijn vriendin en mij zo aangenaam mogelijk te maken en wat hebben we genoten. Simpele kamer die heel netjes was, super ontbijt!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 2 september 2019

Het raam kon niet open, er was geen ventilatie op de slaapkamer voorzien en bij aankomst was er niemand om ons in te checken, we hebben dit telefonisch afgehandeld.
We verwachtten geen luxe, maar frisse lucht op de kamer is belangrijk.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 15 juli 2019

Het hotel ligt op wandelafstand van het station. Propere kamers en super ontbijt ! Ook zeer aangename gastheer ! Perfect voor een
uitstap met vrienden of een avondje stappen. Wij zouden zeker opnieuw boeken !

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 17 maart 2019

Kleinschalig en proper hotel, zeer vriendelijke ontvangst.
We werden bijzonder goed verzorgd. Mooi uitgebreid ontbijt, gezellige en propere kamers. Kort bij het centrum en toch rustig gelegen, meer kan men niet verlangen. Een aanrader!!!!!

Kamertip: via website, of gewoon effe rondkijken ter plaatse.
Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 20 oktober 2018 via mobiele applicatie

3 sterren is echt achterhaald. In 2 verschillende kamers geslapen. Beide kamers zijn slecht onderhouden. Dus geen uitzondering. Door houten vloeren erg gehorig. Bovenburen blijven tot diep in de nacht rond stampen op de houten vloeren. Onderhoud van de badkamer is slecht.
In kamer 21 loopt de wasbak niet door en in de andere kamer 12 het doucheputje. Kitranden zijn vies en beschimmeld. Ventilator stuk (zie foto). Geen wcrol houder. Toitelpapier ligt op vensterbank. Sorry, dit is echt geen 3 sterren waard!

Datum van verblijf: oktober 2018