Beoordeeld op 5 oktober 2015

B&B OYO is een absolute aanrader voor al wie Kortrijk (of Rijsel) bezoekt en graag in een rustige omgeving overnacht. Het centrum bevindt zich op wandelafstand (een vijftal minuutjes). De kamers en gemeenschappelijke ruimte zijn zeer mooi ingericht... een beetje retro, trendy, speciaal... . Het ontbijt is heerlijk met lekkere koeken en huisbereide confituren! Oliver is de ideale gastheer: rustig maar zeer aangenaam!
Kortom: we hebben ervan genoten!

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 21 september 2015

Wat een geweldige B&B. We hebben hier twee dagen in een zeer rustige en aangename, romantische sfeer kunnen vertoeven. Het is een B&B vol pracht en praal. Elke keer ontdek je wel opnieuw een klein en leuk detail in het interieur. De gastheer is een zeer aangename man! We kunnen het niet beter verwoorden dan dat dit de beste ervaring is die we al hebben gehad op vakantie ! Heerlijk genieten van begin tot einde !

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 10 mei 2015

Nachtje in b&b OYO gereserveerd. Beter dan we hadden kunnen hopen. Prachtig gebouw, zowel gezamenlijke delen (ontbijtruimte, 'living', terras) als de individuele kamer en badkamer. Wij hadden de OYO Suite; hele lichte, ruime en gezellige kamer, prachtige badkamer.
Ontbijt heel verzorgd, netjes, uitgebreid.
Veel lof voor de gastheer: heel warm ontvangst! Hij heeft alle moeite gedaan om aan onze wensen te voldoen en onze verwachtingen meer dan te overtreffen!

Kamertip: Kijk zeker naar de OYO Suite; heel gezellige, luxueuze suite, veel licht, heerlijke en ruime badkamer. Aanrader!!
Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 29 april 2015

De ontvangst was zeer hartelijk en de ganse B&B straalt creativiteit uit, het ontbijt is heerlijk en de omgeving inspirerend. De geschikte uitvalsbasis om de streek te verkennen. Een adresje om warm aan te bevelen!

Datum van verblijf: april 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 april 2015

Ik heb een kamer geboekt tijdens de Ronde van Vlaanderen voor wielertoeristen. Het ontvangst was warm en vriendelijk. Mijn fiets werd ook meteen veilig binnen geplaatst zodat hij niet in de wagen moest blijven. De kamers waren mooi, proper en creatief ingericht. Ontbijt was uitgebreid en zeer lekker. Ik raad iedereen enkele overnachtingen aan :-).

Datum van verblijf: april 2015