“Overheerlijke Thaise keuken van A tot Z”
Beoordeling van Thai Lin

Thai Lin
Geclassificeerd als nr. 5 van 280 Restaurants in Kortrijk
Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
12 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we hier lekker gegeten. Van A tot Z een overheerlijke Thaise ervaring. Wij zijn gigantische fan van de Thaise keuken, en hier hebben we lekkerder gegeten dan door de Thaise overheid erkende restaurants.

Je proeft de verse ingrediënten en de passie voor deze keuken in de gerechten. Zeer typische Thaise gerechten, zowel de voor- en hoofdgerechten als de desserts.

Ook de bediening was TOP. Ons zien ze hier (nog vaak!) terug.

Datum van bezoek: januari 2022

10 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein restaurant. Vriendelijke bediening. Wij hadden een aantal voorgerechten die allemaal erg goed op smaak waren. Hoofdgerechten waren ook prima, vers en goed op smaak. Lekker gegeten en prijs kwaliteit prima. Aanrader

Datum van bezoek: oktober 2021
12 september 2021 beoordeeld

Toen we aankwamen, werden we vriendelijk ontvangen. We kozen ervoor het aperitief nog op het terras te nemen. De cocktail was lekker, en de hapjes vielen voor gefrituurde snacks op zich mee. Later werd ons wel geen tafel meer voorgesteld binnen, maar dat is nu nog niet erg.
De hoofdmaaltijd was echter niet te eten. Beiden hadden we andere soort curry (van de specialiteiten), die gedrenkt was in olie. Er lag werkelijk een laag ervan op de currysaus. Dit maakte dat olie ook de overheersende smaak was na enkele happen. Werkelijk oneetbaar!
Toen we dit aangaven aan de gastvrouw, gaf ze aan dat "het wel om een curry gaat" - alsof we nog nooit Thaïs hadden gegeten... Heel jammer van deze reactie. In haar plaats had ik een vorm van compensatie voorgesteld. We zijn immers met honger naar huis gegaan gezien de curry slecht was klaargemaakt.

Datum van bezoek: september 2021
Dieter De Busschere, Eigenaar van Thai Lin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2021

Beste,

onze dienster heeft me uw verhaal achteraf verteld, in onze curry word geen olie gebruikt, nooit, de vrijgekomen oliën komen puur van de gebruikte curry die zicht mixed met de cocosmelk. wat wel is dat onze curry niet dik gemaakt worden zoals in sommige andere Thaise restaurant. Onze kok maakt de curry zoals ze deze maakte toen ze in nog in Thailand woonde, zoals ze het geleerd is in de Thaise kokschool. We vinden het jammer dat u de authentieke smaak niet kunt appreciëren, maar smaken verschillen nu eenmaal.

In verband met de tafel. U had inderdaad gekozen om buiten het aperitief te nemen maar door de drukte die avond was er in het restaurant geen plaats meer binnen. vandaar dat dit ook niet meer werd voorgesteld.

Met vriendelijke groeten
Thai Lin

12 juli 2021 beoordeeld

Lekker eten hoeft niet duur te zijn.Als je lekker thais wil eten,dan is dit adres een aanrader.De buitenkant van het restaurant ziet er niet uitnodigend uit en je wandelt er voorbij zonder dat je het merkt,maar laat dat je niet tegenhouden,wat telt is binnen te doen.
Voor iedereen is er wel iets lekkers te vinden van zoet tot pikant en vraag gerust om het iets minder pikant te maken of net dat extra pepertje erbij te gooien.Kinderen zullen de kippebrochettes lekker vinden met wat rijst,dus maak je geen zorgen als je met kinderen hier iets wil eten.We zijn hier al vele malen komen eten en al elke keer is het eten ons hier goed bevallen.
Het restaurant zelf is echter niet zo uitnodigend om ter plaatse te eten wegens wat aan de kleine kant,maar take away en lekker thuis opeten is ook altijd een optie als je een gezellig romantisch dineetje met z'n twee wenst,met het eten van Thai Lin zal je alvast een mooie start van een pikante avond beleven.....

Datum van bezoek: mei 2021
19 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten! Had dit restaurant geboekt afgaande van de recensies op TripAdvisor want zijn niet van de buurt. Het heeft gesmaakt. Zowel de Mai Thai als de hapjes en het hoofdgerecht!

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Thai Lin bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen
Kortrijk, West-Vlaanderen

Heule, Kortrijk

In Thai Lin geweest? Deel je ervaringen!