“Glutenvrije Pad Thai! ”

Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
3 december 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had zin in een lekker Pad Thai en met dat ik recent vastgesteld ben geweest dat ik gluten-, ei- en zuivelintolerant ben, is dit een enorme opgave geworden.
Ik belde en vroeg of hun Pad Thai glutenvrij was maar dit was het jammer genoeg niet. Ik legde de telefoon neer en 5 min later werd ik terug opgebeld van het restaurant en hij vertelde me dat ze een oplossing hebben gevonden en de Pad Thai glutenvrij konden maken.
Super nieuws, want veel restaurant zouden niet eens de moeite doen, laat staan om even terug te bellen.
De Pad Thai heeft me heel goed gesmaakt en ik zal er zeker terug gaan. Top service! Nogmaals bedankt aan de chef voor de moeite!

Datum van bezoek: december 2020

1 november 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier een beetje toevallig terecht tijdens onze fietsomzwerving langs de hele Belgische grens. En het was een topervaring. Vriendelijke en enthousiaste ontvangst, bijzonder lekkere Thaise schotels en dat allemaal coronaproof. Duurder dan de gemiddelde thai maar het is dan echt wel de moeite waard.

Datum van bezoek: oktober 2020
6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed bediend geweest en lekker gegeten. Het interieur is wel een beetje klein en klassiek, het koelt af als de deur opengaat...

Datum van bezoek: februari 2020
16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten! Wij gaan regelmatig eens Thais eten en deze is toch één van de beste Thaise restaurants uit de omstreken.

Datum van bezoek: februari 2020
30 december 2019 beoordeeld

We komen al sinds het begin in dit restaurantje, heerlijk eten! Dit jaar is de naam veranderd en is Rob niet meer in het restaurant maar de kok is dezelfde. Met de bekendheid van het restaurantje kwamen regelmatige prijsstijgingen en nu is de prijs volgens mij te hoog voor het soort restaurant. Het blijft een klein no-nonsense restaurantje. 8 euro voor een dessert, 8 euro voor een fles water? Het is een reden voor ons gezin om hier minder te komen eten, jammer!

Datum van bezoek: december 2019
DDB1981, Eigenaar van Thai Lin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2020

Beste,

Bedankt voor uw reactie, we zijn blij dat u genoten heeft van uw maaltijd.
We hebben inderdaad een prijsstijging doorgevoerd samen met een concept wijziging.
We hebben ervoor gekozen om af te stappen van het concept street food en over te stappen naar volwaardig thais restaurant. Door de lat voor onszelf hoger te leggen ligt onze foodkost dus ook hoger. Maar de prijs van de drank is zo goed of gelijk gebleven, bij Rob betaalde je 7,9€ voor de fles water (frisdranken & bieren zijn ook dezelfde prijs).
We vinden het spijtig dat u hierdoor minder zal bij ons langskomen. Maar we hopen wanneer je wel langskomt we jouw kunnen laten genieten van de heerlijke thaise keuken.

Met vriendelijk groeten
Thai Lin

Reizigers die Thai Lin bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen
Kortrijk, West-Vlaanderen

Heule, Kortrijk

In Thai Lin geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.