“Prijs/kwaliteit lekker”

Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed bediend geweest en lekker gegeten. Het interieur is wel een beetje klein en klassiek, het koelt af als de deur opengaat...

Datum van bezoek: februari 2020

16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten! Wij gaan regelmatig eens Thais eten en deze is toch één van de beste Thaise restaurants uit de omstreken.

Datum van bezoek: februari 2020
30 december 2019 beoordeeld

We komen al sinds het begin in dit restaurantje, heerlijk eten! Dit jaar is de naam veranderd en is Rob niet meer in het restaurant maar de kok is dezelfde. Met de bekendheid van het restaurantje kwamen regelmatige prijsstijgingen en nu is de prijs volgens mij te hoog voor het soort restaurant. Het blijft een klein no-nonsense restaurantje. 8 euro voor een dessert, 8 euro voor een fles water? Het is een reden voor ons gezin om hier minder te komen eten, jammer!

Datum van bezoek: december 2019
DDB1981, Eigenaar van Thai Lin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2020

Beste,

Bedankt voor uw reactie, we zijn blij dat u genoten heeft van uw maaltijd.
We hebben inderdaad een prijsstijging doorgevoerd samen met een concept wijziging.
We hebben ervoor gekozen om af te stappen van het concept street food en over te stappen naar volwaardig thais restaurant. Door de lat voor onszelf hoger te leggen ligt onze foodkost dus ook hoger. Maar de prijs van de drank is zo goed of gelijk gebleven, bij Rob betaalde je 7,9€ voor de fles water (frisdranken & bieren zijn ook dezelfde prijs).
We vinden het spijtig dat u hierdoor minder zal bij ons langskomen. Maar we hopen wanneer je wel langskomt we jouw kunnen laten genieten van de heerlijke thaise keuken.

Met vriendelijk groeten
Thai Lin

1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vrouw kom ik hier af en toe eten. De gerechten die aangeboden worden zijn heerlijk vers bereid en overigens een lust voor het oog. De prijs van de gerechten valt dan ook nog eens heel goed mee. De kokkin is een echte keukenprinses en haar man Rob, die de bediening verzorgt, is heel sympathiek en heeft een bijzondere humor die wij wel kunnen waarderen. Hij wist trouwens zo maar te vertellen aan welk tafeltje wij gewoonlijk zitten en wat wij een paar maand terug hadden gegeten! Hij spreekt ook nog eens vloeiend diverse talen. Ook nu weer werden wij vergast op heel lekkere gerechten die,zoals mijn gele curry met zeevruchten,echte smaakbommen bleken. Een aanrader maar hoeft dit nog gezegd?

Datum van bezoek: juni 2019
rob66partouns, Eigenaar van Thai Lin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2019

Beste,

Als je een beetje om je klanten geeft kun je je vaak belangrijke, of zelfs minder belangrijke dingen herinneren. Bij mensen waarbij je een bepaalde klik hebt is dat makkelijker. Dank je wel voor de review, die ons steunt om zo verder te gaan

Graag tot de volgende

1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Man, man, wat lees ik hier... sober interieur... iedere twee jaar kunnen deze 'plaatsers' hun hart ophalen op een beurs in de expo.

Daar zal je zo'n lekkere keuken, op je bord, niet vinden.

Rob en medewerkers... doe zo verder!

Frank,

Datum van bezoek: juni 2019

Beste Frank,

Dank je wel voor deze steun betuiging, het blijkt toch wel dat de 'negatieve' commentaren ook door andere gelezen worden en zelfs door de klanten beoordeeld worden.
Dank je wel en tot de volgende

Reizigers die Thai Lin bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen
Kortrijk, West-Vlaanderen

Heule, Kortrijk

In Thai Lin geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.