“Een avondje op restaurant”
Beoordeling van Thai Lin

Thai Lin
Geclassificeerd als nr. 4 van 265 Restaurants in Kortrijk
Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vrouw kom ik hier af en toe eten. De gerechten die aangeboden worden zijn heerlijk vers bereid en overigens een lust voor het oog. De prijs van de gerechten valt dan ook nog eens heel goed mee. De kokkin is een echte keukenprinses en haar man Rob, die de bediening verzorgt, is heel sympathiek en heeft een bijzondere humor die wij wel kunnen waarderen. Hij wist trouwens zo maar te vertellen aan welk tafeltje wij gewoonlijk zitten en wat wij een paar maand terug hadden gegeten! Hij spreekt ook nog eens vloeiend diverse talen. Ook nu weer werden wij vergast op heel lekkere gerechten die,zoals mijn gele curry met zeevruchten,echte smaakbommen bleken. Een aanrader maar hoeft dit nog gezegd?

Datum van bezoek: juni 2019
rob66partouns, Eigenaar van Thai Lin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2019

Beste,

Als je een beetje om je klanten geeft kun je je vaak belangrijke, of zelfs minder belangrijke dingen herinneren. Bij mensen waarbij je een bepaalde klik hebt is dat makkelijker. Dank je wel voor de review, die ons steunt om zo verder te gaan

Graag tot de volgende

1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Man, man, wat lees ik hier... sober interieur... iedere twee jaar kunnen deze 'plaatsers' hun hart ophalen op een beurs in de expo.

Daar zal je zo'n lekkere keuken, op je bord, niet vinden.

Rob en medewerkers... doe zo verder!

Frank,

Datum van bezoek: juni 2019

Beste Frank,

Dank je wel voor deze steun betuiging, het blijkt toch wel dat de 'negatieve' commentaren ook door andere gelezen worden en zelfs door de klanten beoordeeld worden.
Dank je wel en tot de volgende

30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden vroeg gereserveerd en waren de eerste gasten. Hing een vieze rioollucht welke bleef hangen in je neus.
Bezoek gebracht aan toilet....deze mocht hoognodig eens goed gekuist worden....toiletrolhouder heel vies, evenals de plinten, papier op de grond.....brrrrr......
Eigenaar was erg amicaal, best wel te.
Eten was teleurstellend....vlakke smaken, had de indruk dat de groentjes uit diepvries kwamen (gekartelde wortel).
Aankleding zaak....gewoon armoedig en heel onverzorgd. Half dode plant, goedkope planken aan de muur, erg sfeerloos.
Voor mensen die niet veel gewend misschien oké. Erg jammer van afsluiting mooie dag.

Datum van bezoek: mei 2019

Beste,

Ten eerste onze excuses voor het toilet, wat betreft de geur, dat is een ander verhaal en is reeds opgenomen met de eigenaar van het pand. De afwatering van de appartement boven ons loopt door de muur in het restaurant en heeft al vaker een probleem opgeleverd.
Jammer dat U geen vermelding maakt over wat U gegeten hebt, want dan kon ik er iets aan doen, U beschrijving is te vaag. Wat betreft het interieur, simpel en eenvoudig, dat hoort volgens ons bij een street food restaurant en het concept. Geen woord over de comfortabele stoelen, maar wel over een simpel plankje. Beoordeling die me niet veel verder helpt

16 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten. Leuke, originele hapjes die vers gemaakt zijn en zeer lekker smaken! De curry s waren ook echt geslaagd. Kleine kanttekening wel: rauwe groenten kunnen wel echt ernstige afwijkingen veroorzaken bij de ongeboren baby door de parasiet toxoplasmose. Het was dus niet om lastig te doen maar de waarheid :-).

Datum van bezoek: april 2019
rob66partouns, Eigenaar van Thai Lin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2019

Beste,

dank je wel voor de review. Goed dat jullie lekker en gezellig gegeten hebben. Jullie waren niet lastig hoor, alles wat jullie vroegen waren dingen waar we makkelijke rekening mee konden houden en ook mee gehouden hebben

in elk geval een zeer prettige zwangerschap en hopelijk tot de volgende keer

20 maart 2019 beoordeeld

Ruime kaart met echt lekkere thaise gerechten, mooie porties zorgen er voor dat je niet met honger van tafel moet.
Aangenaam om te vertoeven ook en geen zotte prijzen. Wij gaan zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2019
rob66partouns, Eigenaar van Thai Lin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2019

Beste Rik,

Dank je wel voor de review, zijn we blij mee en zien jullie graag weer terug komen

Gr Rob

Reizigers die Thai Lin bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen
Kortrijk, West-Vlaanderen

Heule, Kortrijk

In Thai Lin geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.