“Lekker eten”

Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
16 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten. Leuke, originele hapjes die vers gemaakt zijn en zeer lekker smaken! De curry s waren ook echt geslaagd. Kleine kanttekening wel: rauwe groenten kunnen wel echt ernstige afwijkingen veroorzaken bij de ongeboren baby door de parasiet toxoplasmose. Het was dus niet om lastig te doen maar de waarheid :-).

Datum van bezoek: april 2019
rob66partouns, Eigenaar van Thai Lin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2019

Beste,

dank je wel voor de review. Goed dat jullie lekker en gezellig gegeten hebben. Jullie waren niet lastig hoor, alles wat jullie vroegen waren dingen waar we makkelijke rekening mee konden houden en ook mee gehouden hebben

in elk geval een zeer prettige zwangerschap en hopelijk tot de volgende keer

20 maart 2019 beoordeeld

Ruime kaart met echt lekkere thaise gerechten, mooie porties zorgen er voor dat je niet met honger van tafel moet.
Aangenaam om te vertoeven ook en geen zotte prijzen. Wij gaan zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2019
rob66partouns, Eigenaar van Thai Lin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2019

Beste Rik,

Dank je wel voor de review, zijn we blij mee en zien jullie graag weer terug komen

Gr Rob

9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorgerecht en hoofdgerecht lekker en ruim voldoende. Jammer dat de uitbater de flauwe plezante uithangt en non-stop flauwe mopjes lanceert. En dat blijft doen als er wordt aangegeven dat het niet geapprecieerd wordt en we gewoon rustig wilden eten.

Datum van bezoek: maart 2019
rob66partouns, Eigenaar van Thai Lin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2019

Dank je wel voor de review, mijn excuses als ik jullie gestoord zou hebben, maar aangezien ik niet weet wanneer u bij ons was, kan ik me het ook niet herinneren dat u me gevraagd zou hebben u met rust te laten.
Dus nogmaals mijn excuses

Mvg Rob

18 februari 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Pure en verse smaken. Eigenaar een beetje aparte kerel, maar maakt verder niet uit. Het belangrijkste is dat het eten smaakvol is en daaraan wordt zeker voldaan.

Datum van bezoek: februari 2019

Beste Cobrui

Dank je wel voor de review. Natuurlijk gaan we allemaal eten en moet het vers en kwaliteit zijn. Blij dat we een smakelijk etentje hebben weten te verzorgen

Tot de volgende

10 januari 2019 beoordeeld

We zijn daar al een vijftal keren gaan eten en het was telkens erg lekker.
Niks op aan te merken. Ook onze ( volwassen ) kinderen zijn er al meerdere keren langs geweest met vrienden en hebben er enkel positieve ervaringen opgedaan.

Groeten uit Gullegem

Claude en Rita

Datum van bezoek: mei 2018
rob66partouns, Eigenaar van Thai Lin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2019

Beste Rita en Claude

Dank je wel voor de Review en de complimenten

Graag tot de volgende keer

Groetjes

Rob

Reizigers die Thai Lin bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen
Kortrijk, West-Vlaanderen

Heule, Kortrijk

In Thai Lin geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.