“Etentje met twee”

Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
20 maart 2019 beoordeeld

Ruime kaart met echt lekkere thaise gerechten, mooie porties zorgen er voor dat je niet met honger van tafel moet.
Aangenaam om te vertoeven ook en geen zotte prijzen. Wij gaan zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2019
rob66partouns, Eigenaar van Thai Lin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2019

Beste Rik,

Dank je wel voor de review, zijn we blij mee en zien jullie graag weer terug komen

Gr Rob

9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorgerecht en hoofdgerecht lekker en ruim voldoende. Jammer dat de uitbater de flauwe plezante uithangt en non-stop flauwe mopjes lanceert. En dat blijft doen als er wordt aangegeven dat het niet geapprecieerd wordt en we gewoon rustig wilden eten.

Datum van bezoek: maart 2019
rob66partouns, Eigenaar van Thai Lin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2019

Dank je wel voor de review, mijn excuses als ik jullie gestoord zou hebben, maar aangezien ik niet weet wanneer u bij ons was, kan ik me het ook niet herinneren dat u me gevraagd zou hebben u met rust te laten.
Dus nogmaals mijn excuses

Mvg Rob

18 februari 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Pure en verse smaken. Eigenaar een beetje aparte kerel, maar maakt verder niet uit. Het belangrijkste is dat het eten smaakvol is en daaraan wordt zeker voldaan.

Datum van bezoek: februari 2019

Beste Cobrui

Dank je wel voor de review. Natuurlijk gaan we allemaal eten en moet het vers en kwaliteit zijn. Blij dat we een smakelijk etentje hebben weten te verzorgen

Tot de volgende

10 januari 2019 beoordeeld

We zijn daar al een vijftal keren gaan eten en het was telkens erg lekker.
Niks op aan te merken. Ook onze ( volwassen ) kinderen zijn er al meerdere keren langs geweest met vrienden en hebben er enkel positieve ervaringen opgedaan.

Groeten uit Gullegem

Claude en Rita

Datum van bezoek: mei 2018
rob66partouns, Eigenaar van Thai Lin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2019

Beste Rita en Claude

Dank je wel voor de Review en de complimenten

Graag tot de volgende keer

Groetjes

Rob

18 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst even over het interieur. Het is niet zozeer ons ding en wij vonden het eerlijk gezegd niet zo gezellig om te dineren. Maar dat is natuurlijk onze persoonlijke mening en anderen vinden mss van wel. Dan de bediening is perfect, met tips en uitleg al wat je wenst. Heel vriendelijk alleszins. Het eten zelf was goed en we hadden zeker ons buikje rond gegeten. De prijs valt echt reuze mee en is kwalitatief correct. Ze doen ook aan afhaal en dat zullen we zeker eens gebruiken. Ook even melden dat wat betreft parking het wel eens zoeken kan worden. Er is namelijk in de avond gratis parking voor de deur maar doordat dat een van de weinige plaatsen in Kortrijk is die gratis blijft in de avond, staat alles heel heel snel vol. Dan kan het zijn dat je dus ver mag zoeken, tip: bida parking.

Datum van bezoek: december 2018
rob66partouns, Eigenaar van Thai Lin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2018

Beste Kevin,

Smaken verschillen inderdaad. Ons Interieur is sober en dat zal ook zo blijven omdat dit beter past bij het Concept van Street Food. Jammer dat jullie hiervoor een matige waardering aan ons geven, terwijl jullie de bediening en het eten, hetgeen je toch voor op Restaurant gaat wel goed tot perfect vonden

Hopelijk tot een volgende keer of voor de Take Away

PS het is de Buda Parking ( ondergronds en enkel te bereiken via de wijk Overleie)

Reizigers die Thai Lin bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen
Kortrijk, West-Vlaanderen

Heule, Kortrijk

In Thai Lin geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.