Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 193
Hotels.comUS$ 193
TravelocityUS$ 193
PricelineUS$ 193
eDreamsUS$ 193
Agoda.comUS$ 193
Beoordeeld op 9 oktober 2021 via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten, vriendelijke bediening, mooi interieur.
Voor herhaling vatbaar.
Personeel zeer vriendelijk, niets op aan te merken.
Zeer aangenaam met onze buurvrouw vanuit kruiseke.
We komen zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 24 augustus 2021

Het Parkhotel is gewoon schitterend met echt alle faciliteiten. ideale ligging, top ontbijt, top zwembad, sauna, fitnes, lounge bar, gewoon perfect.
enige minpunt is het parkeren misschien. heeft geen eigen parking en je moet dus betalend parkeren in de stad. echter zijn hier mogelijkheden te over voor. dus wie geen probleem heeft met betalend parkeren is dit hotel ideaal

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 19 juli 2021

Superervaring! Over dit hotel kan je alleen maar lyrisch zijn!
Ongelooflijk hoe flexibel het personeel is en op welke positieve manier ze met hun klanten omgaan. Er wordt echt alles gedaan om je een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Geen enkele vraag is hen teveel.
De kamer was ruim en ontzettend proper. Leuke inrichting en heerlijk bed.
Het ontbijt was 'top', uitgebreid en heel lekker.
Kortom: Keep up the good work!

Datum van verblijf: juli 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 november 2020 via mobiele applicatie

Het Parkhotel heeft mij al meermalen als gast gehad. Het is schoon, alles werkt, zeer nette en ruime kamers. Alles wordt voor je gedaan en geregeld. Buitengewoon vriendelijk en beleefd personeel. Ondanks Covid-19 toch een goed ontbijtbuffet dat goed georganiseerd was en compleet in een speciale kamer. Top bed goede matrassen en uitstekende douche. Ik kom hier zeker weer terug als ik in de buurt moet overnachten.

Datum van verblijf: november 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 september 2020 via mobiele applicatie

Wat een super adres!!! Gelegen dicht bij het station op wandelafstand van de historische binnenstad. Onze kamer lag aan de kant van het station maar daar kon je in de kamer niks van merken. Dit hoorde je totaal niet.
Heel vriendelijk personeel die altijd klaar staan voor u. Ook de eigenaars zijn altijd aanspreekbaar en staan klaar om u te helpen.
We namen een arrangement in de wellness. Zeer mooie, verzorgde en uiterst nette wellness faciliteiten zijn een topper, ik wist niet dat er zoveel verschillende sauna’s bestonden, ook de verschillende (bubbel)baden zijn heerlijk . De hot stone massage was van begin tot einde genieten. De masseuses doen u even van de planeet verdwenen en alle stress gaat uit uw lichaam.
Nadien aten we in het Epic restaurant van de zaak. Overheerlijk tafelen, wat een genot.
Afsluiten met een coctail in de Jules bar maakte de avond af.
Om dan te slapen in een zeer mooie, ruime, nette kamer met alles erop en eraan.

Een totaal beleving!!!
Wij komen zeker terug.