Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreams168 US$
Expedia.com167 US$
Booking.com168 US$
Travelocity167 US$
Orbitz.com167 US$
CheapTickets167 US$
Beoordeeld op 9 juli 2020 via mobiele applicatie

Ik verbleef 1 nacht in dit hotel. Vriendelijke ontvangst aan de balie. De kamer is ruim en schoon. Helaas geen koelkastje op de kamer aanwezig. Het ontbijt is inbegrepen en zeer uitgebreid!

Helaas geen gebruik kunnen maken van het zwembad, maar ik kom er zeker nog een keer voor terug!

Datum van verblijf: juli 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 juni 2020 via mobiele applicatie

Op een donderdag avond met 4 eerst een aperitief gedronken in de Jules bar, daarna dîner in het restaurant. Over de ganse avond geen enkele negatieve opmerking, alles top. Goede ontvangst, goede bediening, regels mbt corona perfect georganiseerd en nageleefd. De kwaliteit van de gerechten ( rundsvlees en zalm) was perfect. Het Parkhotel is een goed en betrouwbaar adres.

Datum van verblijf: juni 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Receptie heel vriendelijk en behulpzaam. Even zoeken naar de kamer door het grote hotel met verschillende gebouwen. Kamer proper in orde met uitstekende douche en badkamer . Geen smart tv, raar voor een kamer die anders wel helemaal nieuw is. De spiegel op de kamer is heel raar en wat vervormd. Minibar aanwezig maar prijzig. Verschillende documentatie op kamer. Al bij al goed maar er zijn wat verbeterpunten. Wellness avenue aparte beoordeling gegeven. Ontbijt is wel aan te raden, uitgebreid en lekker, geserveerd in het restaurant.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 6 maart 2020 via mobiele applicatie

Bar Jules is top. Gezellig, heel vriendelijke bediening. Mooie selectie bieren, apero, wijnen en cocktails. Ook een kleine hap kan hier. Nadien diner in het restaurant bij het hotel. Hoewel het late uur waren we welkom en konden we rekenen op een prima service. We aten rundsvlees van Dierendonck. Hoewel lekker, hadden we hier nog net iets meer van verwacht. (€ 38). Het geserveerde slaatje was vers, fris en lekker. Toch een gevestigde waarde in Kortrijk. We komen terug.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 23 december 2019 via mobiele applicatie

Hier is het altijd dik in orde als je voor een speciale gelegenheid een lekker menu wil komen eten...
Zowel de bediening, als de kwaliteit van het eten is super, starten originele hapjes voordien bij het aperitief, voorgerecht en hoofdgerecht met aangepaste wijn die er uitstekend bij past, zelfs de keuze tussen rode als witte wijn als je een voorkeur hebt. Ook de desserts hebben een speciale “touch” wat je nadien een heel goed gevoel geeft.
Prijsklasse is iets hoger maar is het zeker waard.

Datum van verblijf: december 2019