122 US$
Expedia.com116 US$
eDreams116 US$
ZenHotels.com122 US$
Beoordeeld op 21 februari 2020 via mobiele applicatie

Afgelopen weekend 3 nachten in het Ibis hotel verbleven.
Eenvoudig maar schone nette (kleine) kamer.
Badkamer ook aan de kleine kant en als je onder de douche staat sproeit het water op de vloer doordat de douche niet afsluitbaar is.
Ontbijt is voldoende.
Vers fruitsap (pers) is heerlijk.
Verder genoeg keus uit broodsoorten en beleg.
Ook de pancakes zijn leuk erbij.
Diner is ook goed al hebben we dat maar 1 keer gedaan.
Al met al prima.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Vincent De Caluwé, General Manager van Ibis Styles Expo Kortrijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

Beste I4640RXchrisk,
hartelijk dank om Ibis Styles Kortrijk Expo te hebben gekozen voor uw overnachting en om de tijd te nemen een review na te laten.
wij zijn blij te vernemen dat u over het algemeen tevreden was over uw verblijf.
Graag geef ik u nog als tip mee dat ons superior kamers een heel stuk ruimer zijn dan onze standaardkamers. Misschien kan u voor uw volgend verblijf dit type kamer reserveren.
Wij hopen alvast u snel opnieuw te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groeten
Nathalie Demeulenaere
Deputy Manager

Beoordeeld op 14 januari 2020

Ben 1 nacht in dit hotel verbleven. Vond het hotel best wel een aanrader, zou het onmiddellijk opnieuw kiezen als ik in de buurt moet verblijven. Kamer was niet groot, maar stoorde me niet echt. Kwaliteit bed was in orde, en badkamer was klein maar goed. Ontbijt was zelfs bijzonder goed, er was veel keuze aanwezig, en alles was van degelijke kwaliteit. Er is ook gratis parking net voor het hotel. Hotelprijs was ook niet duur.

Datum van verblijf: december 2019
Vincent D, General Manager van Ibis Styles Expo Kortrijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2020

Beste Dave_SKH

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Styles Kortrijk Expo erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Hoogachtend,
Nathalie Demeulenaere
Deputy Manager

Beoordeeld op 19 december 2019

Wij zijn hartelijke blij met onze verblijf in Accorhotels
Alles waren zo mooie, schoon
mijn bedoeling is na dit verblijf weer terug gaan naar een van de Accor-hotels om te genieten van de goede services met heel veel positief kleine details in de kamers .

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Vincent D, General Manager van Ibis Styles Expo Kortrijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2019

Beste Thioss24,

Hartelijk dank voor deze super feedback. Wij zijn zeer blij te vernemen dat u tevreden bent van onze service en die van Accor in het algemeen.

Wij kijken er alvast naar uit u snel opnieuw te mogen verwelkomen!

met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 9 november 2019 via mobiele applicatie

Zalige bedden
zalige kussens
Ruime kamer
Proper
Niks op aan te merken
Ontbijt heel uitgebreid en lekker
Rustig aan de bar bij haardvuur relaxen
Personeel heel vriendelijk en behulpzaam

Kom zeker nog terug !

Datum van verblijf: november 2019
Vincent D, General Manager van Ibis Styles Expo Kortrijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2019

Beste CarpediemKortrijk,

hartelijk dank voor deze prachtige review en positieve feedback over uw verblijf bij ons.

Wij zijn zeer blij te vernemen dat alles naar wens was en hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen!

met vriendelijke groet

Beoordeeld op 1 oktober 2019

Het restaurant van dit hotel is zeker aan te raden. Scampi curry en sole meuniere waren absoluut top! Zeer vriendelijke bediening. Hier komen we zeker terug. Bedankt! De bar van het hotel is gezellig ook op weekdagen.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde alleen