ibis Styles

zalige kussens
Ruime kamer
Proper
Niks op aan te merken
Ontbijt heel uitgebreid en lekker
Rustig aan de bar bij haardvuur relaxen
Personeel heel vriendelijk en behulpzaam

Kom zeker nog terug !

Datum van verblijf: november 2019
Vincent D, General Manager van Ibis Styles Expo Kortrijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2019

Beste CarpediemKortrijk,

hartelijk dank voor deze prachtige review en positieve feedback over uw verblijf bij ons.

Wij zijn zeer blij te vernemen dat alles naar wens was en hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen!

met vriendelijke groet

Beoordeeld op 1 oktober 2019

Het restaurant van dit hotel is zeker aan te raden. Scampi curry en sole meuniere waren absoluut top! Zeer vriendelijke bediening. Hier komen we zeker terug. Bedankt! De bar van het hotel is gezellig ook op weekdagen.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 6 september 2019

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 8 juni 2019

Airco deed het niet. Het was bloedheet op de kamer en het enige wat de ‘airco’ kon, was verwarmen!
Dekbed uit het overtrek gehaald: nog steeds veel te warm! Deuren naar buiten open gedaan en toen lagen we in de benzinedamoen van de auto's en was het verkeerslawaai niet te harden. Plus de vele lampen buiten maakten het veel te licht in de slaapkamer. Super slecht geslapen. In de ochtend trokken de andere gasten zich niets aan van het feit dat er ook nog naderen in het hotel aanwezig waren, de ene hard dichtklappende deur na de ander. Nee, dit was geen succes!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 28 mei 2019

Vriendelijk onthaal en ook al hebben ze er geen fietsenberging, toch vonden ze voor ons een veilige droge locatie voor de 2 fietsen. Verder is het een typische Ibis waar je weet wat je krijgt. Het ontbijt met vers fruit, ei, spek, worstjes en verschillende soorten brood was dik in orde.
Het enige wat wat ontbrak is die speciale interieur toets die je verwacht in een Ibis Styles.

Datum van verblijf: mei 2019