ibis Styles
Expedia.comUS$ 118
Hotels.comUS$ 118
TravelocityUS$ 118
Beoordeeld op 7 januari 2019

Prima hotel zeer gunstig gelegen aan de autosnelweg. Vriendelijke en efficiënte ontvangst. Kamer was prima, schoon en doeltreffend ingericht. Ook badkamer ziet er prima uit, zowel inrichting als hygiëne. Restaurant viel behoorlijk tegen. Ongezellig en zeer trage en matige bediening. De maaltijden lijken meer op magnetronmaaltijden, zeker geen aanrader.
WiFi in gehele hotel van prima kwaliteit. Kortom, hotel prima, restaurant slecht.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 december 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel voor een overnachting met ruime kamers.
Bedden zijn prima.
In de nette douche gelegenheid kun je gebruikmaken van Rituals producten.
Het ontbijtbuffet biedt voldoende keus.
Tip, zet op de ontbijttafel een bakje voor het afval.

Beoordeeld op 10 december 2018

Ik werd zeer vriendelijk onthaald. De check-in (en check-out) verliep vlot.De kamer had een ideale grootte voor een overnachting en was proper.Ook de badkamer was net en verzorgd.'s Ochtends kon ik uitgebreid ontbijten.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 14 juni 2018 via mobiele applicatie

Er wordt geadverteerd met een restaurant. Maar toen wij wilde bestellen en advies vroegen ivm een allergie, werd ons doodleuk verteld dat de maaltijden niet in het hotel bereidt worden. En de medewerker had geen idee wat de ingrediënten van de maaltijden waren. Bij 1 gerecht heeft hij het kunnen nagaan.

Ontbijt en kamers zijn prima.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 24 mei 2018

Zeer goed - fantastisch ontbijt - het hotel is gelegen in een groene zone in de omgeving van Kortrijk. Er zijn vele mogelijkheden om Kortrijk te bezoeken. Het ontbijt was zeer uitgebreid met vers fruitsap, lekkere broodjes en pannenkoeken. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Menu_Lauren, Operationeel Manager van Ibis Styles Expo Kortrijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2018

Geachte Peter O,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Styles Kortrijk Expo erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,