ibis Styles
Priceline
Expedia.comUS$ 119
Destinia.comUS$ 123
Beoordeeld op 10 december 2018

Ik werd zeer vriendelijk onthaald. De check-in (en check-out) verliep vlot.De kamer had een ideale grootte voor een overnachting en was proper.Ook de badkamer was net en verzorgd.'s Ochtends kon ik uitgebreid ontbijten.

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 juni 2018 via mobiele applicatie

Er wordt geadverteerd met een restaurant. Maar toen wij wilde bestellen en advies vroegen ivm een allergie, werd ons doodleuk verteld dat de maaltijden niet in het hotel bereidt worden. En de medewerker had geen idee wat de ingrediënten van de maaltijden waren. Bij 1 gerecht heeft hij het kunnen nagaan.

Ontbijt en kamers zijn prima.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 24 mei 2018

Zeer goed - fantastisch ontbijt - het hotel is gelegen in een groene zone in de omgeving van Kortrijk. Er zijn vele mogelijkheden om Kortrijk te bezoeken. Het ontbijt was zeer uitgebreid met vers fruitsap, lekkere broodjes en pannenkoeken. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Menu_Lauren, Operationeel Manager van Ibis Styles Expo Kortrijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2018

Geachte Peter O,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Styles Kortrijk Expo erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

Beoordeeld op 11 april 2018

Standaardkamer, basic maar volledig en proper.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Geweldig ontbijtbuffet één van de meest volledige die ik mocht genieten, alles vers en smakelijk.
Goed restaurant, met degelijke gerechten.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Menu_Lauren, Operationeel Manager van Ibis Styles Expo Kortrijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2018

Geachte ArBeEdegem,

Hoogachtend,
Lauren MENU
Operationeel Manager

Beoordeeld op 25 maart 2018

Dit hotel is gewoon ideaal , indien je niet in het centrum van Kortrijk moet zijn . Ruime parking , comfortabele kamers , mooi uitgerust en vooral de bedden zijn een aanrader. Het ontbijt was uitgebreid , bar en restaurant ook gezellig .

Kamertip: onze kamer had zicht op Kinepolis , en was rustig
Datum van verblijf: maart 2018
Menu_Lauren, Operational Manager van Ibis Styles Expo Kortrijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2018

Beste lannoy2015,

Bedankt om de tijd te nemen om uw opmerkingen van uw verblijf in ibis Styles Kortrijk Expo op papier te zetten.

Het is een plezier om positieve feedback te krijgen en zal zeker uw opmerkingen delen met mijn team!

Met vriendelijke groeten,
Lauren MENU